8 wartości dla klienta
21 kwietnia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja
Kilka dni temu brałam udział w prezentacji, której celem było wskazanie wartości liczących się dla klientów. Omawiane były marki, które dostarczają klientom w Polsce najwięcej wartości. Prezentacja obalała mit o tym, że aby dostarczać naszym klientom zadowolenie, potrzebne są wyszukane rzeczy. Jednym z najważniejszych elementów, który utkwił w mojej głowie jest lista składowych, które stanowią Indeks wartości marek.
Myślę, że na tych elementach warto budować swoje biznesy i może być to inspirujące dla wielu przedsiębiorstw:
- Profesjonalna obsługa klienta
- Wysoka jakość produktów za rozsądną cenę
- Dobra opinia wśród znajomych
- Wyprzedzanie oczekiwań klientów
- Atrakcyjne reklamy
- Dynamiczny rozwój
- Wzbudzanie zaufania
- Dbałość o klientów
To jest proste. Zachęcam Was do zastanowienia się nad tym jak Wasze firmy realizują powyższe punkty. Zapytajcie Waszych pracowników. Możecie dojść do zaskakujących wniosków…