8 wartości dla klienta

21 kwietnia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja

Kilka dni temu brałam udział w prezentacji, której celem było wskazanie wartości liczących się dla klientów. Omawiane były marki, które dostarczają klientom w Polsce najwięcej wartości. Prezentacja obalała mit o tym, że aby dostarczać naszym klientom zadowolenie, potrzebne są wyszukane rzeczy. Jednym z najważniejszych elementów, który utkwił w mojej głowie jest lista składowych, które stanowią Indeks wartości marek. 

Myślę, że na tych elementach warto budować swoje biznesy i może być to inspirujące dla wielu przedsiębiorstw:


  1. Profesjonalna obsługa klienta
  2. Wysoka jakość produktów za rozsądną cenę
  3. Dobra opinia wśród znajomych
  4. Wyprzedzanie oczekiwań klientów
  5. Atrakcyjne reklamy
  6. Dynamiczny rozwój
  7. Wzbudzanie zaufania
  8. Dbałość o klientów
To jest proste. Zachęcam Was do zastanowienia się nad tym jak Wasze firmy realizują powyższe punkty. Zapytajcie Waszych pracowników. Możecie dojść do zaskakujących wniosków…

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.