Aktualne informacje

22 września 2012 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
,

Obsługa klienta jest jedną z form komunikacji z konsumentami. Przenika się ona często z marketingiem, promocją czy PRem. Zadaniem obsługujących jest m.in. realizacja działań promocyjnych, często w formie zorganizowanych akcji, które są ograniczone czasowo. Warto dbać o aktualność mariałów POS, które są czytane przez klienta w pierwszej kolejności. Gdy wprowadzają one zamęt, prezentują nieaktualne informacje spotkanie z „trudnym” klientem mamy jak na zawołanie.
Przykład jednego z serwisów Forda:
Akcja trwała do 30 czerwca 2012, zdjęcie zostało zrobione dzisiaj. Prawie kwartał opóźnienia. Warto przyjrzeć się aktualności komunikatów, jakie wysyłamy do klienta, na pewno się nam to opłaci!

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.