Co powinien robić visual merchandiser?
9 grudnia 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
W ubiegłym roku publikowałam porady Katarzyny Lipińskiej klik., a całkiem niedawno polecałam linki z filmikami na YouTube w tej tematyce: klik.
Dziś kolejna porcja wiedzy dla osób chcących zgłębiać tematykę visual merchandisingu jak również dla tych, które chcą zwyczajnie upiększyć swój sklep.
Na początek kilka czasowników, które powinny kojarzyć się z visualem:
Ale, żeby to robić:
- Określ zalety, które ma do zaoferowania marka i produkt.
- Miej na uwadze cechy, które odróżniają Cię od konkurencji.
- Ponownie zdefiniuj swoich klientów, tworząc ich nowe profile.
- Wymyśl koncepcję ekspozycji, którą chcesz przekazać, niech opowiada historię.
- Zrób burzę mózgów, naradź się z zaufanymi Tobie osobami by zyskać informacje zwrotne na temat swoich pomysłów.
- Obserwuj jak reagują klienci i wprowadzaj potrzebne zmiany.
Powodzenia!
Na podstawie: ¿Qué es el Visual Merchandising? – Dr Beatriz Duran