Cottonbee – czyli post, który sam się napisał
15 marca 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja
Best practice. To lubię. Case study świetnej obsługi to mód na moje serce.
Oto fragment maila Joanny – właścicielki marki Colorico: „Jak ostatnio zlecenie zostało zrealizowane w ciągu dwóch dni, kontakt z drukarnią genialny. Pracują tam tak sympatyczni ludzie, że wierzyć się nie chce, że to polska firma. Przez ostatni rok miałam kontakt z kilkudziesięcioma hurtowniami, drukarniami, tkalniami itp. i nigdzie nie spotkałam się z tak dopracowaną ofertą, spójnym wizerunkiem i niebywałą życzliwością.”
Przesyłka naprawdę godna pochwały! Cieszę się, że są firmy którym się chce postarać i zawalczyć o klienta doskonałym podejściem do klienta. Cottonbee, gratuluję! wiadomość od Joanny pozostawia nic innego tylko wejść na Waszą stronę http://cottonbee.pl/ i stawiać Was jako wzór obsługi. Oby tak dalej!