Customer experience paryskich atelier samochodowych cz. 1

30 września 2015 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
,

Pola Elizejskie w Paryżu są idealnym miejscem na zakupy zarówno dla mężczyzn i kobiet. Podczas gdy większość pań buszuje po butikach słynnych projektantów ich towarzysze zakupów mają okazję odwiedzić atelier znanych marek samochodowych. Miejsca te przypominają galerie, są pełne przyciągających uwagę ekspozycji i oferują zakup rozmaitych gadżetów w logo ulubionej marki.

Renault

Skupia się na promocji nowego modelu Renault Kadjar.


Ekspozycja pokazuje potencjał samochodu niczym na targach motoryzacyjnych.



Atelier jest pełne oglądających. Każdy może zajrzeć do auta, dotknąć je i dowiedzieć się szczegółów od pracowników atelier.


Wielbiciele marki mogą zakupić gadżety.


Auta są dokładnie oświetlone. W atelier gra energetyczna muzyka.


Najmłodsi znajdą  też rozrywkę dla siebie.

Jestem ciekawa jak się Wam podoba pomysł Renault na ekspozycję nowego Kadjara. Moim zdaniem poradzili sobie z tym świetnie.

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.