Customer experience paryskich atelier samochodowych cz. 2
6 października 2015 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
Dziś ciąg dalszy przechadzki po Polach Elizejskich i kolejne marki samochodowe, które używają czarodziejskich sztuczek by pokazać się z jak najlepszej strony. Gratka dla wielbicieli motoryzacji. Ciekawy sposób na zaaranżowanie powierzchni na przykładzie Peugeota i Mercedesa.
Peugeot
W odróżnieniu do Renault, Peugeot pokazuje modele samochodów, które nie jeżdżą powszechnie po ulicach europejskich miast. Wszystko jest zaaranżowane w klimacie „magnetycznej energii”.
We wnętrzach atelier dominuje czerń. Na wielkich ekranach wykorzystane są animacje.
Tak jak u konkurencji, jeśli nie kupimy auta, możemy chociaż wybrać… młynek do mielenia pieprzu.
Marka eksponuje concept car – model studyjny pokazujący potencjał projektantów Renault.
Mercedes-Benz
Marka zdecydowała się na pokazanie swojej wszechstronności. Duża powierzchnia atelier pozwala wyeksponować wiele modeli o zróżnicowanym przeznaczeniu.
Atelier jest utrzymane w futurystycznej stylistyce i momentami nie wiadomo na czym „zawiesić oko”. Samochody czy wnętrza?
Czyje atelier chcielibyście bardziej odwiedzić? Mercedes czy Renault?