Customer experience paryskich atelier samochodowych cz. 2

6 października 2015 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
,

Dziś ciąg dalszy przechadzki po Polach Elizejskich i kolejne marki samochodowe, które używają czarodziejskich sztuczek by pokazać się z jak najlepszej strony. Gratka dla wielbicieli motoryzacji. Ciekawy sposób na zaaranżowanie powierzchni na przykładzie Peugeota i Mercedesa.

Peugeot

W odróżnieniu do Renault, Peugeot pokazuje modele samochodów, które nie jeżdżą powszechnie  po ulicach europejskich miast. Wszystko jest zaaranżowane w klimacie „magnetycznej energii”.


We wnętrzach atelier dominuje czerń. Na wielkich ekranach wykorzystane są animacje.


Tak jak u konkurencji, jeśli nie kupimy auta, możemy chociaż wybrać… młynek do mielenia pieprzu.




Marka eksponuje concept car – model studyjny pokazujący potencjał projektantów Renault.


Mercedes-Benz


Marka zdecydowała się na pokazanie swojej wszechstronności. Duża powierzchnia atelier pozwala wyeksponować wiele modeli o zróżnicowanym przeznaczeniu.


Atelier jest utrzymane w futurystycznej stylistyce i momentami nie wiadomo na czym „zawiesić oko”. Samochody czy wnętrza?



Czyje atelier chcielibyście bardziej odwiedzić? Mercedes czy Renault?

Dominika Maciejak

Trener sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.