Customer experience paryskich atelier samochodowych cz. 3
12 października 2015 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
To już ostatni z serii wpisów o atelier motoryzacyjnych w Paryżu. Zostało do opisania chyba moje ulubione miejsce: atelier Toyoty. Łączą się w nim wątki czysto utylitarne czyli to, co interesuje zwykłych użytkowników tych aut oraz motywy rodem z toru wyścigowego.
Spotkanie z marką rozpoczyna się od kuszącego widoku z ulicy.
Do wejścia zaprasza napis: „Le rendez-vous Toyota” – to może być całkiem udane spotkanie. 😉
Odwiedzających wita bolid Formuły 1.
Atelier jako laboratorium innowacji. Odwiedzający mają możliwość poznania Toyoty Mirai, napędzanej energią elektryczną, która powstaje z reakcji wodoru z tlenem. Jak deklaruje producent, jedynym efektem ubocznym tej reakcji jest para wodna. Ciekawe rozwiązanie, zwłaszcza w dobie skandalu z udziałem VW ;).
Kolejna gratka dla wielbicieli wyścigów samochodowych.
I na koniec, niczym w muzeum wystawa atrybutów marki w nowoczesnej oprawie.