Engelhorn
23 lutego 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
W branży sportowej moim faworytem jeśli chodzi o design sklepów jest marka Nike, jednak niemiecki Engelhorn z Mannheim jest świetnym przykładem doskonale przemyślanego customer experience, które mnie pozytywnie zaskoczyło. Z pozoru wydaje się być zwykłym domem towarowym. W środku jednak znajdziemy kilka rozwiązań, którymi postanowiłam się z Wami podzielić.
Bardzo spodobała mi się zjeżdżalnia dla najmłodszych umiejętnie wkomponowana w wystrój sklepu. Wielu dorosłych pewnie chciałoby z niej skorzystać . 🙂
Dla klientów kupujących buty do biegania ustawiono bieżnię umożliwiającą wypróbowanie obuwia. Jakie proste i efektywne rozwiązanie!
Wystrój sklepu jest funkcjonalny i zachęca do interakcji. Obok tradycyjnych schodów stworzono mini-ściankę wspinaczkową dla dzieciaków. Wykonana ze zwykłych otoczaków stanowi proste i tanie rozwiązanie. (Na tyle oblegana, że nie dało się jej sfotografować w całej okazałości. Ciągle ktoś zasłaniał…)
Większość sklepu to jednak tradycyjna ekspozycja utrzymana w nowoczesnej stylistyce. Naturalne materiały. Doskonałe oświetlenie, wszystko ustawione wg kanonów VMu.
Drewno dobrze się sprawdza w tym projekcie. Meble są wykonane bardzo starannie z największą dbałością o detale.
Niuans zza kasy. Coś dla sprzedawców, których praca wymaga bycia non-stop na nogach. Czy przynosi ulgę kręgosłupowi? Trudno powiedzieć.
Lubię takie sklepy. Marka wyraźnie dba o dostarczenie najlepszych doświadczeń klientowi. Prócz szerokiego wyboru asortymentu, miłego dla oka designu sklepu, doskonałej obsługi prowadzi sprzedaż online. Podsumowując, tak się robi handel!