Facebookowe customer experience – AVA
22 stycznia 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, omnichannel
Omnichannel
Ava to jedno z moich ubiegłorocznych odkryć kosmetycznych. Fantastyczne polskie produkty o dobrych składach w rozsądnych cenach. Używając jeden z ich kremów zauważyłam, że z wieczka schodzi farba i zostaje na skórze. Pomyślałam, że dam znać producentowi o takiej sytuacji. Być może nie jest świadomy takiego stanu rzeczy. Wybrałam Facebooka jako szybką drogę kontaktu.
I jestem bardzo zadowolona z szybkiej reakcji producenta i umiejętnego załatwienia sprawy.
W prywatnej wiadomości dodatkowo powiadomiono mnie o przyczynach zaistniałej sytuacji. Rekompensata nie była potrzebna, ale naprawdę doceniam ten miły gest.
Przedstawiam ten case jako przykład prostych działań w social media, które są skuteczne.
1. Zapoznaj się ze sprawą, który zgłasza klient.
2. Nie bój się bezpośredniego kontaktu.
3. Wyjaśnij sytuację.
4. Okaż odrobinę empatii.
5. Zrób, co możesz, by naprawić swój błąd.
6. Działaj sprawnie i z uśmiechem.
Ava poszła tą drogą i chwała im za to!
Dziękuję za materiał do powyższego posta i życzę mojej ulubionej marce kosmetycznej wielu sukcesów!