Fast-laning trendem 2015 w obsłudze klienta
19 stycznia 2015 Dominika Maciejak udostępnij
trendy
Konsumenci
trendwatching.com |
Jako przykład może posłużyć przypadek marki Starbucks, kóry to w październiku 2014 ogłosił poszerzenie swojej aplikacji na smartfony o opcję „order ahead”, która umożliwia dokonanie zamówienia w wybranej kawiarni drogą mobilną, tak, by po przyjściu do niej odebrać napój bez kolejki. W tym samym miesiącu Taco Bell umożliwiło swoim klientom płacenie za złożone zamówienie poprzez aplikację już po drodze do restauracji.Dodatkowo fast-laning pojawił się w hotelarstwie. Sieci Starwood, Hyatt i Hilton w trzecim kwartale ubiegłego roku testowały możliwości poszerzenia swoich programów lojalnościowych o check-in przez aplikacje moblne, używanie smartfonów jako kluczy do pokojów hotelowych, aby ominąć kolejek do recepcji.