Hotel Król Kazimierz ****

3 września 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience

Ogólna ocena: 8,5/10

Plusy: Hotel mimo dość wysokich cen jest również dostępny z około 50% rabatem przy odrobinie szczęścia. Szeroki wachlarz usług. Miła obsługa w recepcji. Bardzo dobre śniadania w formie szwedzkiego bufetu z dużym wyborem produktów. Miły akcent na koniec – goście otrzymują regionalny produkt – koguta z piekarni Sarzyński. W cenie jest dostęp do fajnej strefy wellness. 
www.poland2012.net

Minusy: W hotelu odbywało się wesele, które było słyszalne w każdym zakątku hotelu. Kolacja nie była warta swojej ceny. Dania na kolację były jałowe. Płatny parking. Przy regularnej cenie pokoju mógłby być wpisany w ten koszt. Brak hasła do wi-fi w pokoju. Trzeba było telefonować do recepcjonisty. 

Aranżacja hotelu: Budynek wpisuje się w kazimierski styl. Koncepcja architektoniczna oparta jest o XVII-wieczny spichlerz zbożowy, który obecnie stanowi jedną z części hotelu. Przy budowie wykorzystano charakterystyczny dla Kazimierza i okolic kamień. Mocną stroną projektu jest patio z barem w kształcie żaglowca. Pokój przestronny i czysty z elegancką łazienką.

Obsługa klienta: Powitał nas miły i uśmiechnięty recepcjonista. Plus za powiadomienie nas mailowo, że na terenie hotelu odbędzie się wesele na tydzień przed przyjazdem. Panie pokojowe zawsze mówiły dzień dobry (!), nawet jeśli były w pokoju zajęte swoimi obowiązkami, a goście hotelowi przechodzili korytarzem. W restauracji trochę gorzej. Personel nie nadążał w chwilach dużego natężenia ruchu gości. Z kolei wieczorem kiedy chcieliśmy w spokoju zjeść kolację i porozmawiać kelnerka zmieniała nakrycia kręcąc się dookoła nas i nie pozwalała nam swobodnie rozmawiać.

Podsumowanie: Czterogwiazdkowy hotel, który generalnie robi dobre wrażenie. Minusy są szczegółami, które być może wielu klientom umykają. W pokoju czekała na gościa szczegółowa ankieta badająca satysfakcję klientów. Ciekawa jestem czy ktoś je czyta. Tak czy inaczej, cieszę się, że takich hoteli z charakterem jest w Polsce coraz więcej.
Adres: ul. Puławska 86, 24-124 Kazimierz Dolny
Data wizyty: piątek,sobota, niedziela 23-25/08/2013

Branża: hotelarska
Strona WWW: www.krolkazimierz.pl

Dominika Maciejak

Trener sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.