Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

22 kwietnia 2016 Dominika Maciejak udostępnij
raport

Polecam zapoznanie się z raportem Fundacji Obserwatorium Zarządzania o obsłudze klienta w Polsce. Z raportu dowiecie się:

  • Kto najczęściej rezygnuje z produktów/usług.
  • Jakie branże są narażone najbardziej na odejście klientów z powodu słabej obsługi.
  • Jakie są czynniki wpływające na rezygnację klientów.
  • Ile kosztują biznes rezygnacje klientów.
  • Jak firmy oceniają satysfakcję klientów.

Raport można pobrać po podaniu swoich danych: tutaj.

Miłej lektury!

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.