Patenty na obsługę wymagających klientów

2 listopada 2023 Dominika Maciejak udostępnij
Obsługa klienta, personel, sklep stacjonarny, Sprzedaż, standardy obsługi klienta

Wiesz, że istnieje jedna sprytna typologia klienta, która może przynieść radykalną poprawę obsługi wymagających klientów?

Co ciekawe, żeby ją wdrożyć, potrzebujesz od 20 minut do kilku godzin pracy (w zależności od biznesu jaki prowadzisz i liczby zatrudnianych pracowników).

Ta sama strategia pomoże Ci mocno obniżyć poziom stresu u ludzi i podnieść ich komfort pracy. Korzystam z tej strategii od wielu lat. Dotychczas tą metodę pokazywałam na szkoleniach, ale dziś chcę podzielić się nią również z Tobą. Z nagrania dowiesz się:

  • Jak obsługiwać 5 najbardziej wymagających typów klientów?
  • Jakie zachowanie klienta jest najbardziej nielubiane przez sprzedawców?
  • Co zrobić, żeby mieć poczucie kontroli w rozmowie z klientem, który krzyczy i szantażuje?

 

Wielka prośba

Bardzo dużo pracy włożyłam w to nagranie, dlatego mam prośbę: pomóż mi dotrzeć do innych osób, którym to nagranie może pomóc. Może wśród znajomych masz kogoś, komu warto podesłać to video? Podeślij nagranie mailem, Messengerem albo udostępnij na Facebooku lub Linkedin. Z góry bardzo, bardzo dziękuję 😊

 

A teraz zamknij drzwi, wycisz telefon, pozamykaj wszystkie inne zakładki i zobacz to nagranie do ostatniej minuty.

https://youtu.be/6Rz_5fRo3Wg

Jeśli wolisz wersję tekstową, oto ona.

 

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.