Jak sprzedawać dobrym nastawieniem

16 lipca 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
,

Zainspirowana wystąpieniem Berta Jacobsa – jednego ze współzałożycieli amerykańskiej marki Life is good, chcę podzielić się z Wami jego podejściem do biznesu. Bert mówi o opieraniu swojej marki o wartości. Jego strategia jest prosta i płynie prosto z serca. Mimo, że jest bardzo „amerykański”, co część Polaków może uznać za podejście nieprzystające do polskich warunków. Mimo tych oporów zapraszam Was do zapoznania się z marką Life is good. 

Znajdziecie tu: silny motyw storytellingu, eyki w biznesie jak również dobre przykłady działań w retailu XXI wieku. 

Klik.

Zachęcam do dzielenia się Waszymi przemyśleniami na ten temat. Dla osób nie mających czasu na obejrzenie całości, polecam część od 14:53.


Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.