Jak wybrnąć z krępującej sytuacji

19 lipca 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience

W każdej działalności zdarza się moment, w którym coś nie idzie po naszej myśli. W obsłudze klienta może byc tak samo, szczególnie, że jest to praca z ludźmi, w której często opieramy się o coś, co nie do końca od nas zależy. Serwis społecznościowy Goldenline.pl, który obsługuje tysiące użytkowników genialnie wybrnął z sytuacji, w której uniemożliwione jest logowanie.
Podejrzewam, że tym dowcipnym wielu użytkowników potraktuje sytuację z przymrużeniem oka.




www.goldenline.pl
A Wy jak sobie radzicie w trudnych sytuacjach?

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.