Obsługę klienta w Polsce można monitorować nie tylko badaniami tajemniczy klient. Portal www.jakoscobslugi.pl pozwala ocenić pracę sprzedawców, konsultantów i wszystkich pracowników mających kontakt z klientem w swojej codziennej pracy.

Portal działa wg następującego schematu:

www.jakoscobslugi.pl

Internauci zgłaszają swoje obserwacje i dzielą się pozytywnymi i negatywnymi doświadczeniami. Dzięki wyszukiwarce użytkownicy portalu mogą korzystać z obserwacji innych osób. Pomaga to wybrać najlepsze miejsce zakupu, unikając błędów. Firmy, które są recenzowane mają możliwość nabywania wiedzy i uczenia się na własnych błędach. Dodatkowo mogą wykorzystywać pomysły na doskonalenie procesu obsługi. Często spojrzenie „z zewnątrz” jest bezcenne. Obserwatorzy wpływają na poprawę obsługi, ich głos liczy się, bo mają wpływ na to, które firmy zostaną nagrodzone prestiżowym Godłem Jakości Obsługi.

Poniżej lista nagrodzonych w poprzedniej edycji (za portalem Jakość obsługi):

5.10.15

Kategoria: Dziecięce artykuły, odzież i obuwie

Obserwacje

BOTI

Kategoria: Obuwie

Obserwacje

BZ WBK

Kategoria: Banki

Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

CCC

Kategoria: Obuwie

Obserwacje

Ikea

Kategoria: Meble

Obserwacje

Lux Med

Kategoria: Przychodnie i gabinety lekarskie

Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

MultiBank

Kategoria: Banki

Odpowiadamy Klientomhttp://www.multibank.pl
Obserwacje

Sephora

Kategoria: Perfumerie, drogerie

Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

Sphinx

Kategoria: Restauracje

Odpowiadamy Klientom
Obserwacje

 Czy Waszym zdaniem zwycięzcy zasłużyli na nagrodę?

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.