Jakość obsługi
27 maja 2012 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja, mystery shopping, raport
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
Obsługę klienta w Polsce można monitorować nie tylko badaniami tajemniczy klient. Portal www.jakoscobslugi.pl pozwala ocenić pracę sprzedawców, konsultantów i wszystkich pracowników mających kontakt z klientem w swojej codziennej pracy.Portal działa wg następującego schematu: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Internauci zgłaszają swoje obserwacje i dzielą się pozytywnymi i negatywnymi doświadczeniami. Dzięki wyszukiwarce użytkownicy portalu mogą korzystać z obserwacji innych osób. Pomaga to wybrać najlepsze miejsce zakupu, unikając błędów. Firmy, które są recenzowane mają możliwość nabywania wiedzy i uczenia się na własnych błędach. Dodatkowo mogą wykorzystywać pomysły na doskonalenie procesu obsługi. Często spojrzenie „z zewnątrz” jest bezcenne. Obserwatorzy wpływają na poprawę obsługi, ich głos liczy się, bo mają wpływ na to, które firmy zostaną nagrodzone prestiżowym Godłem Jakości Obsługi.Poniżej lista nagrodzonych w poprzedniej edycji (za portalem Jakość obsługi):
Czy Waszym zdaniem zwycięzcy zasłużyli na nagrodę? |