Każdy orze jak może

23 czerwca 2013 Dominika Maciejak udostępnij
visual merchandising
,

W tym sklepie jest prawdziwe mydło i powidło. Ale może właśnie to jest metoda na walkę z otaczającymi to miejsce sieciami? Co do wykonania i jakości materiałów miałabym zastrzeżenia, jednak samo myślenie idzie w dobrym kierunku. Strategia wyróżniania się i bycia blisko klienta pozwala temu sklepowi spożywczemu być konkurencją dla Biedronek, Polomarketów, Intermarche i innych dużych marek z najbliższej okolicy. Narzędzia są proste: klej, taśma klejąca, pisaki. Jednak wszystko zaczyna się w głowie. Niepozorny sklep spożywczy w blaszanym budynku jest tego najlepszym przykładem.

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.