Kiedy zima zaskakuje drogowców, jak to wpływa na obsługę klientów?
28 stycznia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience
Poznańskie Termy Maltańskie, obiekt o którym pisałam tu: tu i tu: tu. jest moją ulubioną pływalnią w mieście. Jednak nie jest bez wad. Dzisiejszy mail kolegi Artura i moje zeszłotygodniowe doświadczenia to potwierdzają.
„Byłem tam w weekend i wczoraj – takiej ślizgawki jaką mają na drogach dojazdowych, przed budynkiem i szczególnie na parkingu (darmowym) to dawno już nie widziałem
Nie pofatygowali się do wysypania grama piasku czy soli – co przecież należy do ich obowiązków.
Tym bardziej że zima w tym roku trwa dopiero od tygodnia i nie można się zasłaniać brakiem środków itp.
To nic innego jak kolejny przykład zaniedbania i braku kompetentnych osób w składzie administracji tego obiektu

Autentyczna opinia klienta, podejrzewam, że nie jedynego.
Utrzymanie budynku i jego otoczenia to też element obsługi klienta. Nie daj Bóg klient sobie zrobi coś złego na nieośnieżonym chodniku i obiekt ma problem. Zła prasa, poczta pantoflowa rozprzestrzenia się z prędkością światła. W dobie publikacji opinii w sieci?
Poznańskie Termy! Co z tym zrobicie?