Kocham paczkomaty

22 października 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja

Paczkomaty na polskim rynku są obecne od dawna, jednak dopiero w ubiegłym tygodniu miałam okazję się z nimi zmierzyć.  Dla niewtajemniczonych to nowoczesny system skrytek pocztowych. Dzięki niemu, możliwe jest odebranie paczki 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. Prawdziwa innowacja… 200 m od mojego domu. 

Zamawiając zakupy w sieci dostałam precyzyjne informacje na temat szczegółów przesyłki. 
W środę dostałam SMS z numerem przesyłki i deklaracją terminu (1-2 dni). Następnego dnia w kolejnej wiadomości SMS  widniał kod PIN do odbioru paczki.
Pełna entuzjazmu pojechałam do mojego paczkomatu. Moje pozytywne doświadczenie zaczęło się super powitaniem. 




Po przejściu przez kolejne kroki pojawił się ten ekran. Trzymając paczkę w dłoni, byłam pozytywnie zaskoczona. Nawiązałam całkiem życzliwy kontakt… z automatem.



Paczkomaty są świetnym przykładem doskonałej obsługi klienta. To narzędzie wspiera ten proces i znacznie go ułatwia. Nie spotykamy sfrustrowanego kuriera, który w niedoczasie rzuca naszą paczką, nie musimy biec na pocztę, która działa w godzinach naszej pracy. 
Firma inPost może liczyć na miano prawdziwego innowatora obsługi klienta. Stałam się prawdziwą entuzjastką  paczkomatów Brawo inPost!

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.