Lokalny Rolnik
21 lipca 2016 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
Ostatnio zainteresowała mnie inicjatywa Lokalny Rolnik. Szukałam wygodnego dostępu do najlepszej żywności w rozsądnej cenie prosto od sprawdzonych rolników oraz drobnych wytwórców. Dzięki inicjatorom akcji osoby zamawiające produkty za pośrednictwem portalu odkrywają zapomniane smaki polskiej wsi: pachnące warzywa i owoce z czystych regionów Polski, tradycyjne wędliny bez chemii i ulepszaczy lub ręcznie robiony chleb i pierogi jak u Babci.
Zasada działania jest prosta. Wystarczy sprawdzić lokalne grupy zakupowe poprzez wyszukiwarkę na stronie: Lokalny Rolnik Logując się w portalu można zrobić wygodnie i szybko zakupy. Przykładowo składając zamówienie do wtorku g. 12.00 w grupie, do której należę odbiór zaplanowany jest na czwartek między 17 a 19 w wyznaczonym do tego miejscu.
Z dużą ciekawością podeszłam do pierwszego zamówienia. Zarejestrowałam się w portalu. Zdecydowałam się na zamówienie pierogów i warzyw. Ładne zdjęcia pomogły mi dokonać wyboru. Wszystko zadziałało sprawnie. Płatność przelewem i 2 dni oczekiwania…
Nadszedł czwartek i wybrałam się po swoje zakupy. W miejscu odbioru zamówienia powitała mnie przemiła koordynatorka lokalnej grupy Pani Aneta. Skrupulatnie sprawdziła zamówienie i wręczyła mi papierową torbę opatrzoną moim imieniem i nazwiskiem. Wszystko estetycznie opakowane. Dodatkowo Pani Aneta zaprosiła mnie do degustacji własnoręcznie wypiekanego chleba.
Idea jest moim zdaniem świetna! Z pewnością nie było to ostatnie zamówienie.