„Luksusowe” marki w oczach Polaków

1 maja 2012 Dominika Maciejak udostępnij
raport


ARC Rynek i Opinia dla Rzeczpospolitej przeprowadziło badanie dot. postrzegania marek przez Polaków. Wyniki okazały się być zaskakujące. Respondenci często jako luksusowe wskazywali marki popularne. Z następujących branż wybrano:

Apart (biżuteria)
http://www.rmfclassic.pl/polecamy/rzeczy-z-klasa,apart-ekskluzywna-bizuteria,7833.html
Chanel (kosmetyki) 
http://tagomago.pl/produkt/2582/Chanel/Puder-sypki-Poudre-Universelle-Libre—Naturel-30/
Sony (RTV)
http://gizmodo.pl/
Finlandia (alkohole)
http://newsgastro.pl/wydarzylo-sie/82415.html?catid=105
Black Red White (meble)
http://kalejdoskop.wroclaw.pl/mega-wyprz/wyprzedaz-w-black-red-white.html
Mercedes-Benz (motoryzacja)
http://www.najlepszesamochodyswiata.w8w.pl/mercedes.htm
Adidas (odzież)
http://www.climb.pl/2012/terex-adidas-cup-2012/
Jak oceniacie te marki? Czy naprawdę można uznać je za luksusowe? Jeśli nie, jakie marki umieścilibyście w rankingu?      

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.