Marketer + o obsłudze klienta
2 czerwca 2015 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
Polecam najnowszy numer Marketera +, który w dużej mierze poświęcony jest idei customer experience oraz obsłudze klienta. Cieszę się, że interesująca mnie tak bardzo tematyka znajduje odzwierciedlenie w prasie branżowej. Artykuły koncentrują się na nowoczesnym spojrzeniu na obsługę klienta oraz znaczeniu samej obsługi dla firm. Doba marketingu 3.0 wymaga kompleksowego spojrzenia i tego dokonują autorzy artykułów. Podoba mi się również zestaw zaproponowanych dodatkowych materiałów do tzw. doczytania w przypisach. Z pewnością będą stanowić dodatkową inspirację. Myślę, że numer przyda się wszystkim, którzy są odpowiedzialni za kreowanie marek i optymalizację procesów obsługi klienta.
Pismo dostępne jest online. Ja swój egzemplarz dostałam w Empiku.