Marki, które uzależniają, czyli o sklepowym zatraceniu

21 czerwca 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja

Orlando oprócz niezliczonych parków rozrywki jest rajem zakupowym. Na obrzeżach miasta znajdują się centra outletowe znanych marek. Miejsca, które wciągają niczym czarna dziura i nie pozwalają się opuścić.  Mnogość marek, szeroka oferta, rewelacyjne promocje, kompetentny personel sprawiaja, że wielu klientów przyjeżdża tu z pustymi walizkami. 160 sklepow, wśród których znajdują się znane i lubiane marki takie jak: DKNY, Ralph Lauren, Michael Kors, Coach, Fossil, Adidas, Nike,  Converse, GAP i inne.
Premium Outlets zna się na swoim biznesie. Reklamuje się w miejscach pełnych turystów: hotelach, parkach rozrywki, zauważyć da się szeroka kampania outdoorowa w mieście.  Centrum wydaje kartę podarunkową i kupon zniżkowy VIP. Klient, który zgłosi się do informacji otrzymuje ulotkę ze specjalnymi rabatami.
Sklepy prowadzą bardzo dobrą politykę cenową mając w swoim asortymencie rzeczy doskonałej jakości.
Polskie outlety mają jeszcze wiele przed sobą.  Myślę,  że w dużej mierze to kwestia dojrzałości marek, które tworzą tu w Orlando synergię trudną do podrobienia.

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.