Nowa Sprzedaż
21 grudnia 2015 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, mystery shopping
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
W dzisiejszym poście chciałabym zachęcić Was do zapoznania się z nowym drukowanym dwumiesięcznikiem poświęconym sprzedaży i obsłudze klienta pt. Nowa Sprzedaż. Tematyka bardzo zbieżna z tym, co na co dzień można znaleźć na łamach bloga Skillpoint. Adresatami magazynu są dyrektorzy, kierownicy i specjaliści ds. sprzedaży, właściciele niezależnych biznesów i osoby odpowiedzialne za obsługę klienta.
Wydawca deklaruje, że Nowa Sprzedaż pomaga:
- poznać metody, narzędzia i rozwiązania istotnie wpływające na jakość pracy handlowca,
- nauczyć się od najlepszych ekspertów jak krok po kroku zdobywać kolejnych klientów,
- rozwinąć umiejętności i dołączyć do najlepszych sprzedawców,
- poznać najlepsze praktyki skutecznej i nowoczesnej obsługi klienta,
- dowiedzieć się jak zarabiać więcej.
W pierwszym numerze, który trafił właśnie do sprzedaży nie zabraknie mojego artykułu pt. Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?.
Dowiecie się z niego m.in.:
- o standaryzacji obsługi klienta w handlu,
- jak badania mystery shopper mogą stanowić ramy podstawowej obsługi klienta i narzędzie w szkoleniu sprzedawców,
- co decyduje o sukcesie badań mystery shopper i realizacji standardu obsługi oraz jakie są korzyści z ich stosowania dla firmy.
Jestem niezmiernie ciekawa Waszych wrażeń i komentarzy.