Obsługa klienta nad morzem na przykładzie Pobierowa

31 lipca 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience

Nad polskim morzem nie byłam od czterech lat. To dość długi czas i również wystarczający na realną ocenę zmian jakie zaszły na polskim Wybrzeżu. Moje wrażenia są bardzo pozytywne. Nadmorskie kurorty w środku sezonu tętnią życiem i są nasycone obsługą klienta. Pobierowo zaskoczyło mnie swoim świetnym klimatem i atmosferą. Ta kameralna miejscowość jest pełna świetnych knajp, bardzo nowoczesnych pensjonatów i ma bogatą infrastrukturę. 

pl.m.wikipedia.org

Zetknięcie z lokalną ludnością pracującą w obsłudze klienta było miłym zaskoczeniem. Pani w pensjonacie przekazała nam klucze późnym wieczorem. Mój zachwyt wzbudziło podejście właściciela lokalnego sklepu spożywczego, który bardzo życzliwie sprzedał nam potrzebne towary pomimo tego, że było już po godzinach zamknięcia. Pan wzorowo obsłużył nas i sprawił, że przez cały pobyt wracaliśmy po drobne zakupy spożywcze. Uśmiech, spontaniczna rozmowa. To jest to! Ludzie w smażalni ryb też byli rewelacyjni. Na każdym kroku okazywali maksymalne zaangażowanie w obsługę, pomimo trudnych warunków, w których codziennie pracują. Kiedy żar leje się z nieba, a w ich miejscu pracy temperatura z pewnością przekracza trzydzieści kilka stopni uśmiech nie schodzi z ich twarzy. Wielki szacunek. Podobała mi się obsługa w deserowni oraz w drink barze. Jeden z kelnerów spowodował uśmiech na twarzy reagując na moje podziękowanie kiedy zabrał naczynia ze stołu: „Proszę nie dziękować, to moja praca!”. Byłam pod wielkim wrażeniem jego zaangażowania.

Te drobne gesty ze strony obsługujących sprawiły, że Pobierowo zapisało się bardzo pozytywnie w mojej pamięci i mam ochotę tam wrócić.Można w Polsce znaleźć genialną obsługę klienta i to w tylu miejscach! Polecam wszystkim Czytelnikom pobyt w tym miasteczku. Jest ono doskonałe na letni wypoczynek! Miłego wypoczynku! 🙂

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.