Okulary w Paris Optique

5 listopada 2012 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience

Ogólna ocena: 8/10 

Plusy: Kameralny optyk sieciowy, dość duży wybór opraw, kompetentna obsługa, zadbany gabinet okulisty.
Minusy: Lokal nieco niedoświetlony, dość wysokie ceny, mało miejsca do siedzenia dla klientów oczekujących na wizytę u okulisty.
Okno wystawowe i aranżacja sklepu: Ekspozycja okularów przystępna dla klienta, choć na pierwszy rzut oka trudno skierować się do właściwej sekcji damskiej, męskiej lub dziecięcej. Cokół jednego z mebli uszkodzony, co pracowniczka sklepu próbowała zatuszować. Moim zdaniem 2 małe krzesełka za komputerem obsługującego to za mało, w przypadku większej liczby odwiedzających sklep. Warto pomyśleć o alternatywnych siedzeniach, które nie zabierają wiele miejsca.

Obsługa klienta: Obie panie – sprzedawczyni i okulistka reprezentowały pozytywne nastawienie i były bardzo miłe. Na wstępie zbiło mnie z tropu pytanie czy szukamy czegoś cięższego czy lżejszego. Pani miała na myśli styl oprawek, choć na pierwszy rzut oka, to „zagajenie” wydało mi się niefortunne, w dalszej części procesu obsługi sprzedawczyni obroniła się. W sposób fachowy zaproponowała oprawki i wykazała się wiedzą na temat sprzedawanego towaru. Nie było wrażenia, że towar jest klientowi „wciskany”. Przydała się doza dyskretnego poczucia humoru, co ociepliło atmosferę. Każdy klient, który odwiedzał sklep podczas mojego pobytu w nim uzyskał profesjonalną informację.

Podsumowanie: Bon zniżkowy o wysokości 200zł zachęca klienta do odwiedzenia salonu, ceny markowych oprawek nie odbiegają wiele od konkurencji zlokalizowanej w centrach handlowych. Kupno okularów to wydatek. Klient pragnie być fachowo obsłużony i oczekuje doradztwa. To właśnie poczucie zostawiła po sobie obsługa maltańskiego Paris Optique.
Adres: ul. Baraniaka 8, 61-131 Poznań, Polska
Data wizyty: niedziela 3/11/2012, wczesne przedpołudnie
Branża: usługi
Strona WWW: http://www.parisoptique.pl/
Dodatkowe info: Trwa promocja: Druga para gratis – można otrzymać kolejne oprawki w ciągu roku i to niekoniecznie dla osoby, która nabyła pierwszą parę okularów.

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.