On the couch Understanding consumer shopping behavior

8 marca 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, raport

Fantastyczny raport autorstwa Alison Kenney Paul & Susan K. Hogan przybliża  zwyczaje zakupowe konsumentów i przytacza szereg świetnych insigtów dla lepszego customer experience w handlu detalicznym. Dobra wiadomość jest taka, że publikacja jest dostępna bezpłatnie tutaj.


Jakie tematy znajdziecie w opracowaniu?

  • Przenikanie się online z offline.
  • Rekomendacje.
  • Rola zwrotów.
  • Jakość obsługi klienta.
  • Wygoda.
  • Oszczędność czasu.
  • Rola emocji i relacji między sprzedawcą a kupującym.
  • Jako bonus: zestawienie opracowań dotyczących modeli decyzyjnych konsumentów (gdyby ktoś potrzebował).


Czyli wszystko potwierdzające to, co głosi idea doskonałego customer experience. 🙂

Zapraszam do poczytania!

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.