Początek

15 lutego 2012 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja

Moim zamysłem jest stworzenie miejsca spotkań dla klientów i osób pracujących w szeroko pojętej obsłudze klienta. Tu wymienimy się doświadczeniami, porozmawiamy o tym, co można zrobić, by przybliżyć te dwa, chwilami, bardzo odległe światy. Chcę, żeby klienci mogli coraz częściej powiedzieć: „Fajny sklep, super obsługa. Chcę tu wrócić”, a obsługujący: „Lubię moją pracę, jestem coraz lepszy w tym, co robię.”


Nie ma co za dużo pisać. Do dzieła! 🙂

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.