Poemat o dobrej obsłudze w cukierni

12 października 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, personel, szkolenia
,

– Cukiernia, słucham?
– Dzień dobry, nazywam się Maciejak. Proszę pani, wysłałam do Państwa maila z zapytaniem o tort.
– Maila??? Ja się nie zajmuję mailami.
– A kto się zajmuje?
– No szef. Ale go nie ma proszę pani.
– Aha. A kiedy będzie?
– Proszę zadzwonić za pół godziny.
– Dziękuję za informację. Do widzenia!
– Do widzenia (tonem „nie zawracaj mi głowy, kobieto)

….

– Cukiernia, słucham? (tym razem męski głos)
Dzień dobry, nazywam się Maciejak. Proszę pana, wysłałam do Państwa maila z zapytaniem o tort.
– No i?!
– ….. nooooo i chciałam się dowiedzieć kiedy mogę spodziewać się odpowiedzi? I jak dalej z tym zamówieniem… (w domyśle, chcę zostawić u ciebie kasę człowieku!!!)
– A jest ten mail. Ma to być tort taki, a taki. 
– Dokładnie. A jakie są smaki?
– Smaki!? No wie pani, my robimy wszystko pod klienta.
–  (mur) To może ja do państwa przyjadę.
Tak, niech pani przyjedzie.
– Do widzenia.
– Do widzenia.

Kurtyna

I jak żyć w tym słodkim świecie?…

 

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.