Profil produktu – klucz do rozwoju wiedzy produktowej

30 grudnia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja, personel
, , ,


Dziś krótka inspiracja dot. poszerzania wiedzy personelu o asortymencie. W moim blogu wielokrotnie powtarzam, że wiedza ekspercka czyni sprzedawcę lepszym w swojej codziennej pracy. Mówienie o produkcie jest jedną z kluczowych umiejętności. Jak to ćwiczyć?
Tworząc mini-profile oferowanych produktów. Stwórzcie ze swoim zespołem karty produktów, ucząc się nawzajem, jak o nich mówić:


        Oferowany produkt nosi nazwę:  _ _ _ _ _
        Służy do  _ _ _ _ _
        Przynosi użytkownikom następujące
korzyści:  _ _ _ _ _
        Pomaga rozwiązać następujące problemy:  _ _ _ _ _


        Inne informacje o produkcie:  _ _ _ _ _

Uważam, że zaproponowany sposób pomoże Waszemu zespołowi spojrzeć na produkt w nowy sposób. Poszerzycie swoją wiedzę i wymienicie się pomysłami. 

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.