Profil produktu – klucz do rozwoju wiedzy produktowej
30 grudnia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja, personel
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
Dziś krótka inspiracja dot. poszerzania wiedzy personelu o asortymencie. W moim blogu wielokrotnie powtarzam, że wiedza ekspercka czyni sprzedawcę lepszym w swojej codziennej pracy. Mówienie o produkcie jest jedną z kluczowych umiejętności. Jak to ćwiczyć?
Tworząc mini-profile oferowanych produktów. Stwórzcie ze swoim zespołem karty produktów, ucząc się nawzajem, jak o nich mówić:
■ Oferowany produkt nosi nazwę: _ _ _ _ _
■ Służy do _ _ _ _ _
■ Przynosi użytkownikom następujące
korzyści: _ _ _ _ _
korzyści: _ _ _ _ _
■ Pomaga rozwiązać następujące problemy: _ _ _ _ _
■ Inne informacje o produkcie: _ _ _ _ _
Uważam, że zaproponowany sposób pomoże Waszemu zespołowi spojrzeć na produkt w nowy sposób. Poszerzycie swoją wiedzę i wymienicie się pomysłami.
Uważam, że zaproponowany sposób pomoże Waszemu zespołowi spojrzeć na produkt w nowy sposób. Poszerzycie swoją wiedzę i wymienicie się pomysłami.