Przyjazne customer experience dla rodziców
2 lutego 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja
Customer experience, Konsumenci, Personel, Sklepy stacjonarne
Niedawno krytykowałam centrum Kupiec Poznański za wymagające usprawnienia pomieszczenie dla rodziców i dzieci/toaletę dla niepełnosprawnych. Tych, którzy nie czytali, zapraszam tu. Pozostając w temacie, podczas zakupów u naszych zachodnich sąsiadów zaobserwowałam rozwiązania godne naśladowania.
Zweibrucken – The Style Outlets
Pomieszczenie niewielkie, mieści jeden wózek. Jednak pozytywne jest sprytne zaaranżowanie nieustawnej powierzchni.
We wnęce umiejscowiono bardzo wygodny i bezpieczny przewijak.
Nie zapomniano o koszu na śmieci w zasięgu przewijaka.
W obu centrach artykuły higieniczne takie jak pieluchy i chusteczki są dostępne w punkcie informacyjnym za drobną opłatą.
Podsumowując, oba przykłady mogą być inspiracją dla zarządców i właścicieli nieruchomości – jak warto dbać o komfort klienta, rodziców – czego można zacząć wymagać. Warto pamiętać, że rodziny są dobrymi klientami docelowymi. Zdobywając ich serca dobrymi warunkami, zyskujemy ich lojalność jako klientów.