Przyjazne customer experience dla rodziców

2 lutego 2016 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja
, , ,

Niedawno krytykowałam centrum Kupiec Poznański za wymagające usprawnienia pomieszczenie dla rodziców i dzieci/toaletę dla niepełnosprawnych. Tych, którzy nie czytali, zapraszam tu. Pozostając w temacie, podczas zakupów u naszych zachodnich sąsiadów zaobserwowałam rozwiązania godne naśladowania. 

Zweibrucken – The Style Outlets

Pomieszczenie niewielkie, mieści jeden wózek. Jednak pozytywne jest sprytne zaaranżowanie nieustawnej powierzchni. 

We wnęce umiejscowiono bardzo wygodny i bezpieczny przewijak.


Pod przewijakiem znalazło się miejsce na wygodny fotel do karmienia na kółkach.



Nie zapomniano o koszu na śmieci w zasięgu przewijaka.


W podajniku nie zabrakło miękkich ręczników papierowych.



Drugi przykład pochodzi z miejscowości Kaiserslautern z centrum K in Lautern.

Bardzo przyjemny pokój dla rodziców i dzieci. Dla odmiany 2 przewijaki i większa przestrzeń. Dodatkowo, moja uwagę zwrócił pojemnik na zużyte pieluchy. Ciekawe rozwiązanie, w porównaniu z tradycyjnym koszem na śmieci pozwala na rzadsze opróżnianie.



Nad każdym przewijakiem znajduje się podajnik do papieru. Dla rodzica, który nie ma własnej podkładki do przewijania większa higiena. Plus dla projektanta.



Czysta umywalka, choć z kranu poleciała gorąca woda. Mam nadzieję, że nie jest to standard.



W obu centrach artykuły higieniczne takie jak pieluchy i chusteczki są dostępne w punkcie informacyjnym za drobną opłatą. 

Podsumowując, oba przykłady mogą być inspiracją dla zarządców i właścicieli nieruchomości – jak warto dbać o komfort klienta, rodziców – czego można zacząć wymagać. Warto pamiętać, że rodziny są dobrymi klientami docelowymi. Zdobywając ich serca dobrymi warunkami, zyskujemy ich lojalność jako klientów.

Dominika Maciejak

Trener sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.