Pytania o konwersję
26 sierpnia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
centrum handlowe, customer experience
Ponieważ praca w centrum handlowym jak również chłopaki z Cleverpath już dawno mnie zarazili kompleksowym myśleniem o konwersji, od naszego wywiadu (http://www.skillpoint.com.pl/2012/12/wywiad-z-cleverpath.html) minął kawał czasu , postanowiłam trochę ten temat poszerzyć. O tym zagadnieniu wspominałam kilka razy:
tutaj, tu,i jeszcze tu.
jednak to zdecydowanie nie wszystko. Wszak handel wymaga całościowego podejścia! Jestem tym ostatnio zainspirowana głównie za sprawą lektur (Mark Ryski – mój nowy mistrz), mnie inspirujących do łączenia tego „twardego” myślenia o cyfrach z „miękkimi” aspektami, które uwielbiam.
Mark Ryski zadaje kilka istotnych dla konwersji i mierzenia przepływu ludzi pytań:
- Jakie są nasze wyniki w porównaniu z potencjalnymi szansami na sprzedaż
- Które sklepy radzą sobie najlepiej?
- Gdzie i kiedy tracimy sprzedaż?
- Czy nasz marketing działa?
- Czy grafiki są układane w sposób optymalny?
- Czy moi pracownicy są efektywni?
- Czy godziny otwarcia mojej placówki są odpowiednie?