Raport Customer Care Tools & Trends 2017

14 grudnia 2017 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja, personel, raport, trendy
, , ,

Koniec roku przynosi dużo raportów, podsumowań i trendów na kolejne miesiące. Ostatnio wpadło w moje ręce kilka źródeł, które będę Wam polecać. Jednym z nich jest raport Customer Care Tools & Trends 2017 – pierwsza ogólnopolska publikacja,zbierająca wiedzę na temat dostępnych narzędzi online, najlepszych praktyk firm, sprawdzonych strategii podnoszenia satysfakcji klientów oraz trendów, które zmienią oblicze obsługi klienta. Czyli wszystko co lubimy w temacie #customercare #customerexperience #customerlove

Dużo technikaliów, inspiracji, a wszystko w przystępnej formie.

Raport jest do pobrania tutaj.

 

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.