Reklamacja w sklepie

31 grudnia 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja

Niedawno Agnieszka chciała kupić w Internecie fotelik dziecięcy. Wybrała model i sklep, w którym towar był rzekomo dostępny. Zamówiła, licząc, że towar pojawi się u niej na czas. Niestety, firma nie wywiązała się z ustaleń. Agnieszka postanowiła zainterweniować. Jej próby spełzły na niczym i zrezygnowała z zamówienia. Następnego dnia zapukał od jej drzwi kurier z listem i gadżetami firmowymi. 

Firma stanęła na wysokości zadania w próbie naprawienia swojego błędu. 

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.