Strefy wartości w sklepie odzieżowym
26 listopada 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
Według zasad rządzących visual merchandisingiem sklep posiada strefy, w których znajdują się różne kategorie asortymentu. Każda z tych stref ma swoje zadania.
Strefa platynowa – jej zadaniem jest zainteresowanie ofertą sklepową i „wciągnięcie” klienta do środka. Tu chwalimy się nowymi dostawami towaru, promocjami i ofertami specjalnymi. Gdy nie ma kontaktu z obsługującym, właśnie ta strefa ma za zadanie powitać klienta.
Złota strefa eksponuje towar towarzyszący temu, który jest wystawiony w strefie platynowej. Pokazuje różnorodność barw, fasonów, rozmiarów.
Srebrna strefa prezentuje regularną kolekcję, która na stałe gości w sklepie.
Strefa brązowa przypomina w jakim sklepie jesteśmy i jaką marką mamy do czynienia
Na podstawie: ¿Qué es el Visual Merchandising? – Dr Beatriz Duran