The Cheesecake Factory – Fabryka serników ze snów
22 maja 2013 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience
Plusy: Doskonała restauracja oferująca szerokie spektrum posiłków, od amerykańskiego fast foodu, przez delikatne dania rybne, mięsne i wegetariańskie, skończywszy na swojej specjalności – bajecznie puszystych sernikach. Świetna obsługa klienta. Ciekawy wystrój. Możliwość zapakowania niezjedzonych resztek, które starczą na obiad na następny dzień.
southtownstar.suntimes.com |
Minusy: Zbyt wiele pozycji w menu. Trudno się zdecydować, a obsługujący nie może czekać w nieskończoność na przyjęcie zamówienia. Skutek jest taki, że nie zawsze zamawiamy to, na co naprawdę mielibyśmy ochotę. Olbrzymie porcje, których prawie nie da się zjeść w całości.
Okno wystawowe i aranżacja restauracji: Restauracja w centrum handlowym, bez jako takiego okna wystawowego. Wystrój restauracji zgodny ze standardem sieci. Nieco eklektyczny, ekstrawagancki. Składają się na niego m.in. egipskie kolumny, murale Mary D’Astugues – dawnej managerki restauracji, drewno wiśniowe i wiele innych elementów. Wnętrze jest ciepłe i oryginalne.
Obsługa klienta: Mocny punkt tej wizyty. Obsługiwał nas bardzo miły kelner, który szybko nawiązał z nami kontakt. Przedstawił się i tym samym stał się naszym przewodnikiem po świecie The Cheesecake Factory. Proces zamawiania był trudny, bo menu jest długawe. http://www.thecheesecakefactory.com/menu/welcome/Welcome Kelner wykazał się dużą wyrozumiałością wobec naszego niezdecydowania. Żartował, był swobodny i zachował dobry balans między sprzedawaniem towaru, a zapewnianiem dobrego doświadczenia klientowi.