Ulubione marki pokolenia Y
22 marca 2012 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja
Ciąg dalszy wybranych fragmentów artykułu Steve’a Kaufmana
Są zmienni i wymagający. W zakupach kierują się bardziej etykietami z ceną, aniżeli marką. Jednak jeśli marka przyciągnie ich uwagę, z reguły są lojalnymi klientami.
URBAN OUTFITTERS ANTHROPOLOGIE – pokolenie Y kocha rzeczy, które są funky, odrobinę nietypowe czy vintage.
FOREVER 21, H&M, Uniqlo – modna cena w okazyjnych cenach – to hit.
Starbucks – Fundusz Wodny Ethos zaopatruje kraje trzeciego świata w wodę pitną
Pink (Victoria’s Secret) – ich sprzedaż jest bliska 1 miliarda dolarów a ponad 500 000 fanów jest częścią profilu na Facebooku.
Apple – Iphone’y prowadzą pokolenie Y przez życie, a sklepy Apple’a są po prostu fajne.
TOMS – za każdą kupioną parę butów, potrzebujące dziecko otrzymuje buty dla siebie. Strona internetowa „Style your sole” jest połączeniem budowania społeczności, marketingu wirusowego i adaptacji.
Trader Joe’s – sklep spożywczy łączący eksperymentalne środowisko, świetne ceny prywatnych marek wysokiej jakości i wiele niezwykłego towaru.
Red Bull – najwyższej jakości marka pokolenia Y stosująca „murketing”, nieostre kanały marketingu marki i relacji.
Jamba Juice – takie marki jak ta są fundamentalne dla pokolenia Y, 40% 19 i 20-latków wypiło smoothies tej marki.
Dla szukających inspiracji załączam warte obejrzenia linki do bezpośrednich stron marek, które nie są obecne na polskim rynku:
http://www.urbanoutfitters.co.uk/page/home&setlocn=restofEurope
http://www.forever21.com/EU/Product/Main.aspx?br=f21
http://www.uniqlo.com/us/
http://www.toms.com/
http://www.traderjoes.com/
http://www.fatbastard.com/
http://www.jambajuice.com/internationallocations