UPS – Twoja Unikatowa Propozycja Sprzedaży
17 maja 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja
To nie jest post o jednej z największych firm kurierskich 🙂 Chcę się z Wami dziś podzielić sposobem na wyróżnienie się spośród konkurencji. Parę dni temu wspominałam o strategii wyróżniania się: http://www.skillpoint.com.pl/2014/05/strategia-wyrozniania-sie.html Będę ten temat rozwijać dziś, próbując przekonać Was do stworzenia Waszej Unikatowej Propozycji Sprzedaży, która pozwoli odróżnić Twój biznes od reszty.
Jeśli włączysz ją w działania sprzedażowe i marketingowe, zyskasz nowe możliwości i przewagę konkurencyjną. Na początek, pomyśl co robisz najlepiej, zastanów się również nad tym co robi Twoja konkurencja. Możliwości wyboru UPS są praktycznie nieograniczone! Ważna jest świadomość, że sukces oparty na wymyślonej przez Ciebie UPS jest do osiągnięcia jedynie, gdy jesteś w stanie spełnić obietnicę. Jeśli tego nie zrobisz, grozi Ci osiągnięcie efektu przeciwnego do zamierzonego.
Jak wybrać Unikatową Propozycję Sprzedaży? Pomyśl na wstępie o potrzebach Twojej branży:
- szeroki wybór
- rabaty
- doradztwo
- wygoda zakupów (lokalizacja, czas)
- najlepsza jakość produktów/usług w swojej kategorii
- szybkość obsługi
- ponadstandardowe usługi
- wydłużona gwarancja
- zwrot/możliwość wymiany
- inne