VMowe inspiracje

9 września 2014 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja, visual merchandising
,

Buszując po blogach w sieci natrafiłam na kilka visualowych perełek:

Make My Magnum windows w Selfridges wykonane przez londyńskie Prop Studios. Moim zdaniem witryna, przy której klienci robią sobie zdjęcia. Bardzo glamour i kreatywnie. Przyciąga 100% uwagi. Podziwiam pomysł i chylę czoła.

Promod w Paryżu – lekka, letnia wystawa. Ciekawa gra światła. Manekiny opowiadają historię.

Calzedonia w Paryżu – ta marka wie jak wyeksponować bieliznę/kostiumy kąpielowe. Wspólny mianownik w postaci żółtych akcentów jest ciekawym połączeniem wszystkich elementów witryny.

paryski GAP latem 2014 – prostota i tektura. Biel, szarość oraz idealne podświetlenie.


De Bijenkorf windows wykonane przez Studio XAG, Amsterdam – kto powiedział, że na udanej wystawie muszą zawsze królować manekiny?

Zdjęcia pochodzą ze strony: http://retaildesignblog.net/category/visual-merchandising/

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.