VMowe obserwacje w narciarskim kurorcie

12 stycznia 2014 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja, visual merchandising
,

Kiedy pogoda narciarstwu nie sprzyja, wielu narciarzy decyduje się na „rundkę po sklepach”. Zdecydowałam się na to samo i przywiozłam kilka zimowych inspiracji oraz spostrzeżeń.

Łańcuch zwisający z sufitu może być świetnym wieszakiem – strasznie spodobał mi się ten pomysł. Oryginalne i niedrogie rozwiązanie doskonale eksponujące modę zimową, szczególnie dla młodzieży. Można tym sposobem eksponować ubrania i akcesoria. Zwróćcie uwagę na dobre oświetlenie.


Gdy mówimy już o oświetleniu. Wielu specjalistów o nim zapomina. A to może zaszkodzić. Oświetlony filar? Zwróćcie uwagę na to jak niedoświetlenie manekinów osłabia efekt wystawy. 


Witryna czy co? Okno wystawowe zupełnie niewykorzystane. Buty na stercie kartonów wyglądają słabo. Lustro prowadzi to okno w lepszym kierunku, jednak nad całością trzeba popracować


Co za dużo, to niezdrowo. Nieuporządkowana wystawa wypełniona asortymentem, który nie ma wspólnego mianownika.


Prowadząc kilka działalności: sprzedaż ubrań, sprzętu, szkołę narciarską i wypożyczanie sprzętu, chcemy przekazać ten komunikat klientowi w efektywny sposób. Na jednej witrynie znalazła się ta informacja. 

 

Minimalizm zawsze w cenie – ktoś może mi zarzucić nudę, jednak jestem fanem prostych rozwiązań „bez udziwnień”. To się zawsze broni. 

A Wy jak odczytujecie zimowe wystawy?

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.