Wartości w pracy z klientem

8 grudnia 2017 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, inspiracja, personel
, , ,

W dzisiejszym wpisie chcę zaprosić Was do ćwiczenia, które pozwoli określić jakie są Wasze najważniejsze wartości w pracy z klientem. Ich znajomość jest kluczowa w określeniu rozwoju zawodowego, znalezieniu komfortu pracy. Taka krótka refleksja na przełomie roku. Nowy Rok to dobry czas na zmiany! 🙂

1. Z poniższej listy wybierz najważniejsze wartości dla Ciebie. Poświęć na to tyle czasu, ile potrzebujesz.

 
 

 2. Wypisz sobie te wartości i przemyśl czy wokół nich skupia się Twoja praca. Jeśli tak nie jest, jak możesz to zmienić?

 
Zapraszam do podzielenia się w komentarzu Waszymi wartościami w budowaniu customer experience.

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.