Willa Marianna – mistrzowie turystycznego customer experience
15 listopada 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience
Wyjeżdżając na długi weekend w Góry Złote nie spodziewałam się, że spotkam się z tak fantastycznym doświadczeniem w doświadczenia klienta. Decyzja o wyjeździe zapadła spontanicznie. Rzut oka na mapę, przejrzenie booking.com i trafiłam na stronę www.willamarianna.pl. Chwila wahania i finalna decyzja. Jedziemy w Góry Złote.
Strona WWWCo do pierwszego wrażenia, strona www Willi Marianna jest przemyślana i intuicyjna, umożliwia szybkie zarezerwowanie noclegu. Zachęcające zdjęcia i kompleksowa informacja pomaga w podjęciu decyzji o przyjeździe. Myślę, że była to jedna z najbardziej trafionych inwestycji w tym biznesie. Jej konstrukcja korzysta z zasady, głoszącej, że „oko kupuje”.
www.willamarianna.pl |
Po przyjeździe
Dojazd do pensjonatu jest dobrze oznakowany. Pochodzący z końca XIX wieku budynek został odrestaurowany i urządzony ze smakiem. Wnętrze jest przytulne i funkcjonalne. Wyposażenie zachęca do korzystania z niego i stanowi ważny element komfortu klientów. Teren zewnętrzny sprzyja zabawie najmłodszych, odpoczynkowi dorosłych. Jest zielono, w tle szumi strumień Biała Lądecka.
Gastronomia
Restauracja serwuje świetną kuchnię. Próbowaliśmy obfitego śniadania w skład którego wchodziły prócz tradycyjnych składników m.in. domowe przetwory, smalec i pasztety. Wszystko pięknie podane i świeże. Właściciele są obecni i czuwają nad komfortem gości. Chętnie rozmawiają o swojej pracy, w ich oczach widać pasję.
PokojeStandard pokoi jest wysoki. Są urządzone ze smakiem z zachowaniem dbałości o detale. Niedawno zakończony remont działa niewątpliwie na plus. Łazienki są czyste, łóżka szerokie i wygodne. Pościel i ręczniki nienaganne. Jedynym obszarem do poprawy jest dla mnie zasięg wifi. Braku sieci nie odczułam osobiście jakoś szczególnie, natomiast mam świadomość, że dla część gości jest to ważny element pobytu.
www.willamarianna.pl |
Udogodnienia
Na szczególną uwagę zasługują udogodnienia, które nie są standardem w polskich pensjonatach:
plac zabaw z piaskownicą – dodam, że nie jest to jedna drabinka
sala bilardowa – nie sprawdziłam osobiście
podręczna biblioteka – 2 regały pełne różnorodnych książek, gier planszowych
piękny ogród – przestronny teren położony nad strumieniem, zieleń, starodrzew.
wypożyczalnia rowerów – nie korzystaliśmy
kącik zabaw – różne zabawki i gry dla dzieciaków
sauna – niestety nie przetestowana osobiście:(
wiata grillowa wyposażona w kominek i kulę disco – kilka stołów pod zadaszeniem, fajne miejsce na grilla.
stół do ping ponga –
stanowisko gier komputerowych z konsolą PLAYSTATION – zbawienie dla zapalonych graczy na niepogodę.
narciarnia – nie był to czas nart, ale widziałam wejście:)
wi-fi – warto zainwestować w to więcej. Miejscami niedoskonały zasięg sieci.
www.willamarianna.pl |
Dodatkową atrakcją są konie i oferta wycieczek po okolicy dla wszystkich tych, którzy szukają pomysłu na swój pobyt w Kotlinie Kłodzkiej. Właściciele zdają się być przygotowani do zadań specjalnych i zadowolić klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Podsumowanie
Cieszę się, że takie miejsca w Polsce powstają. Willa Marianna jest miejscem potwierdzającym, że Polak potrafi. Świetny efekt dla gości, fajny magnes dla przepięknego kurortu jakim jest Lądek Zdrój. Z pewnością nie była to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Dziękuję za gościnę.