Willa Marianna – mistrzowie turystycznego customer experience
15 listopada 2014 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience
Wyjeżdżając na długi weekend w Góry Złote nie spodziewałam się, że spotkam się z tak fantastycznym doświadczeniem w doświadczenia klienta. Decyzja o wyjeździe zapadła spontanicznie. Rzut oka na mapę, przejrzenie booking.com i trafiłam na stronę www.willamarianna.pl. Chwila wahania i finalna decyzja. Jedziemy w Góry Złote.
Strona WWWCo do pierwszego wrażenia, strona www Willi Marianna jest przemyślana i intuicyjna, umożliwia szybkie zarezerwowanie noclegu. Zachęcające zdjęcia i kompleksowa informacja pomaga w podjęciu decyzji o przyjeździe. Myślę, że była to jedna z najbardziej trafionych inwestycji w tym biznesie. Jej konstrukcja korzysta z zasady, głoszącej, że „oko kupuje”.
![]() |
www.willamarianna.pl |
Po przyjeździe
Dojazd do pensjonatu jest dobrze oznakowany. Pochodzący z końca XIX wieku budynek został odrestaurowany i urządzony ze smakiem. Wnętrze jest przytulne i funkcjonalne. Wyposażenie zachęca do korzystania z niego i stanowi ważny element komfortu klientów. Teren zewnętrzny sprzyja zabawie najmłodszych, odpoczynkowi dorosłych. Jest zielono, w tle szumi strumień Biała Lądecka.
Gastronomia
Restauracja serwuje świetną kuchnię. Próbowaliśmy obfitego śniadania w skład którego wchodziły prócz tradycyjnych składników m.in. domowe przetwory, smalec i pasztety. Wszystko pięknie podane i świeże. Właściciele są obecni i czuwają nad komfortem gości. Chętnie rozmawiają o swojej pracy, w ich oczach widać pasję.
PokojeStandard pokoi jest wysoki. Są urządzone ze smakiem z zachowaniem dbałości o detale. Niedawno zakończony remont działa niewątpliwie na plus. Łazienki są czyste, łóżka szerokie i wygodne. Pościel i ręczniki nienaganne. Jedynym obszarem do poprawy jest dla mnie zasięg wifi. Braku sieci nie odczułam osobiście jakoś szczególnie, natomiast mam świadomość, że dla część gości jest to ważny element pobytu.
![]() |
www.willamarianna.pl |
Udogodnienia
Na szczególną uwagę zasługują udogodnienia, które nie są standardem w polskich pensjonatach:
plac zabaw z piaskownicą – dodam, że nie jest to jedna drabinka
sala bilardowa – nie sprawdziłam osobiście
podręczna biblioteka – 2 regały pełne różnorodnych książek, gier planszowych
piękny ogród – przestronny teren położony nad strumieniem, zieleń, starodrzew.
wypożyczalnia rowerów – nie korzystaliśmy
kącik zabaw – różne zabawki i gry dla dzieciaków
sauna – niestety nie przetestowana osobiście:(
wiata grillowa wyposażona w kominek i kulę disco – kilka stołów pod zadaszeniem, fajne miejsce na grilla.
stół do ping ponga –
stanowisko gier komputerowych z konsolą PLAYSTATION – zbawienie dla zapalonych graczy na niepogodę.
narciarnia – nie był to czas nart, ale widziałam wejście:)
wi-fi – warto zainwestować w to więcej. Miejscami niedoskonały zasięg sieci.
![]() |
www.willamarianna.pl |
Dodatkową atrakcją są konie i oferta wycieczek po okolicy dla wszystkich tych, którzy szukają pomysłu na swój pobyt w Kotlinie Kłodzkiej. Właściciele zdają się być przygotowani do zadań specjalnych i zadowolić klienta indywidualnego i instytucjonalnego.
Podsumowanie
Cieszę się, że takie miejsca w Polsce powstają. Willa Marianna jest miejscem potwierdzającym, że Polak potrafi. Świetny efekt dla gości, fajny magnes dla przepięknego kurortu jakim jest Lądek Zdrój. Z pewnością nie była to moja ostatnia wizyta w tym miejscu. Dziękuję za gościnę.