Wizyta u dealera Forda
26 czerwca 2012 Dominika Maciejak udostępnij
customer experience, visual merchandising
Personel, Sklepy stacjonarne
Dzisiejsza wizyta w salonie Forda zaowocowała kilkoma pomysłami na budowanie relacji z klientami. O ankietach wspominałam w poprzednich postach. Dają one ciekawe informacje zwrotne od klientów. Jeśli ich wyniki są dobre, dlaczego się nimi nie pochwalić? Po pierwsze, buduje to większe zaufanie klientów. Po drugie, klient widząc taką informację jest do nas bardziej pozytywnie nastawiony. Tego typu tablice warto wykorzystywać w miejscach, w których świadczymy różnego rodzaju usługi.
I jeszcze jedno ciekawe rozwiązanie. Spisanie na tablicy drobnych , dodatkowych usług, które się świadczy. Klient często nie jest świadomy, że może skorzystać z szeregu udogodnień. Tablica jest wygodnym sposobem na informowanie o małych, ale jakże miłych rzeczach. W wielu miejscach zapomina się o tym, jak wielką wartością jest dla klienta czas. Jego zaoszczędzenie lub miłe spędzenie jest..bezcenne. Za resztę zapłacimy pewną kartą kredytową. 🙂