Zapraszaj na swoje spotkania klienta

17 czerwca 2014 Dominika Maciejak udostępnij
inspiracja

Kultura organizacyjna wielu firm wymaga mnogości spotkań, na których zapadają kluczowe decyzje dla klienta. Spotykają się wtedy najczęściej przedstawiciele różnych działów. Bardzo dobrą praktyką stosowaną przez założyciela Amazona – Jeffa Bezosa jest pozostawianie podczas spotkania jednego wolnego krzesła. Wigilia? Nie! Jest to stałe przypomnienie o obecności w tym biznesie naszych klientów, którzy również mają swoją perspektywę. Czy zawsze należy ich słuchać? Niekoniecznie, jednak warto o nich pamiętać, a symboliczne wolne krzesło jest dobrym symbolem i „przypominaczem”.


Źródło zdjęcia: www.theforthrevolution.org

Dominika Maciejak

Trenerka sprzedaży, obsługi klienta i customer experience, konsultant biznesowy.

Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych, internetowych i galeriach handlowych poprzez szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i kompetencji miękkich personelu.