Szkolenie Efektywna strategia sprzedaży i marketingu

Opis szkolenia:

Strategia to dla Ciebie czarna magia? Nadmiar spraw w Twoim biznesie Cię przytłacza? Marketing i sprzedaż sklepu są u Ciebie planowane ad hoc? Mam dobre wiadomości! To da się zaplanować i wdrożyć. Strategia marketingowa warunkuje skuteczność Twoich działań marketingowo-sprzedażowych. Pomaga określić cele, oszczędzić czas i pieniądze. Przestań działać chaotycznie i skup się na konkretnych działaniach działaniach i rozwoju.

Podczas szkolenia wygenerujesz mnóstwo pomysłów i poukładasz je w czytelny plan. Pomoże Ci on osiągnąć skuteczność, szczególnie, jeśli funkcjonujesz w wysoko konkurencyjnej branży. Nadaj kierunek swoim działaniom, obierz właściwy kurs i nie daj się zatrzymać! Warsztat pozwoli Ci odnaleźć swoje miejsce na rynku, zdefiniować Twoją (bez)pośrednią konkurencję. Dowiesz się jakimi kanałami dotrzeć do klienta i jak zaprezentować swoje produkty i usługi.

Na szkoleniu stworzysz własną mapę drogową do osiągnięcia celu – wzrostu sprzedaży, zwiększonej liczby zadowolonych klientów, którzy chcą przyprowadzić do Ciebie swoich znajomych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Przedsiębiorców / właścicieli sklepów stacjonarnych i punktów usługowych.
  • Franczyzobiorców.
  • Kierowników sklepów i punktów usługowych.
  • Osób planowanych do objęcia funkcji kierownika.

Korzyści płynące ze szkolenia:

Dzięki szkoleniu:

  • Poznasz korzyści płynące z wdrożenia strategii marketingowo-sprzedażowej w Twoim sklepie.
  • Oduczysz się „gaszenia pożarów” i działań ad hoc.
  • Wzmocnisz dynamikę sprzedaży, która pozytywnie wpłynie na KPI: sprzedaż z metra kwadratowego, konwersję, średni paragon, średnią wartość sztuki, NPS.
  • Opanujesz podstawy psychologii konsumenckiej i neuromarketingu.
  • Nauczysz się konkretnych narzędzi strategicznych, które będziesz mógł używać w planowaniu działań marketingowo-sprzedażowych, tj. model biznesowy, persona, mapa empatii, customer journey map, archetypy marki, wartości, autorskie kanwy do planowania.
  • Zdefiniujesz swoje mocne i słabe strony w całym procesu sprzedaży oraz indywidualnie zaplanujesz działania rozwojowe.
  • Wyznaczysz konkretne, mierzalne, motywujące, osadzone w czasie i atrakcyjne cele. Stworzysz gotowy do wdrożenia plan.
  • Nauczysz się analizować osiągnięte wyniki. Ustalisz kluczowe czynniki sukcesu i mierniki
  • Wyznaczysz najlepsze dla Ciebie kanały komunikacji online i offline i określisz jakie narzędzia marketingowe warto do nich wykorzystywać.

Program szkolenia:

Moduł 1 Po co mi strategia? Analiza stanu obecnego.

  • Analiza aktualnego modelu biznesowego i dotychczasowych działań sprzedażowo-marketingowych.
  • Kto jest moją konkurencją? Analiza dokonań konkurencji.
  • Kim jest mój klient? Jakie są jego potrzeby? Kilka słów o zachowaniach konsumenckich.

Moduł 2 Dobry plan to podstawa.

  •  Korzyści płynące ze strategii marketingowo-sprzedażowej w kanale online i offline.

Moduł 3 Wyróżniki marki.

  •  Odkrycie wartości, wyróżników i archetypów Twojej marki i marek konkurencyjnych.

Moduł 4 Podróż zakupowa klienta.

  • Mapa podróży klienta. Zdefiniowanie kluczowych punktów styku klienta z marką, zmapowanie elementów procesu zakupowego.
  • Wypracowanie spójnej koncepcji działań marketingowych online i offline w oparciu o mapę podróży klienta.

Moduł 5 Twój nowy kalendarz działań marketingowych.

  • Przegląd dobrych praktyk rynkowych z różnych branż.
  • Ustalenie harmonogramu działań w kalendarzu marketingowym Twojej marki.
  • Projektowanie przykładowych działań offline i online dla Twojej marki w oparciu o proste i intuicyjne narzędzia.

Zainteresowany szkoleniem? Zgłoś się po wycenę.