Poznajmy się

Kim jestem?

Jestem pasjonatką handlu detalicznego, trenerką, blogerką, autorką tekstów. Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych i internetowych  oraz tych działających w modelu omnichannel.

Moje praktyczne i kompleksowe działania pomogą Ci zaplanować, zbudować i wdrożyć doskonałą obsługę klienta, dzięki czemu Twoja firma będzie codziennie pozyskiwać lojalnych klientów i wzmacniać swoją pozycję na rynku.

Według Instytutu Gallupa kryją się we mnie talenty:

Stratega. Pomagam łączyć kropki. Widzę niewidzialne dla innych połączenia. Tworzę alternatywne ścieżki postępowania. W zetknięciu z każdą sytuacją biznesową szybko rozpoznaję wzorce i problemy.

Komunikatywności. Łatwo zbieram myśli. Pracuję słowami. Jestem gadułą. 😉

Maksymalisty. Skupiam się na mocnych stronach, wspierając Twój rozwój osobisty. Stale udoskonalam otoczenie.

Aktywatora. Realizuję pomysły. Zmieniam myśli w konkretne działania. Często podpalam się do nowych idei. 😉

Uczenia się. Uwielbiam uczyć się ze sprawdzonych źródeł i przekazywać wiedzę detalistom w ramach bloga oraz prowadzonych projektów rozwojowych. Nałogowo czytam literaturę biznesową i szkolę się.

Kocham moją pracę, bo nieustannie pomaga rozwijać się innym.

Kwintesencją mojego podejścia do biznesu jest cytat Alberta Einsteina:

“Kreatywność to inteligencja, która dobrze się bawi.”

 Co robię?

Pomogę Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym, internetowym i omnichannel.

Zachęcę Cię do zmiany myślenia o handlu i wykorzystania pełni potencjału sprzedażowego drzemiącego w Twojej marce. Realizuję to m.in. poprzez:

  • analizę stanu bieżącego – audyty poziomu obsługi klienta, customer experience,
  • budowanie strategii sprzedaży,
  • rozwój kompetencji sprzedażowych i zarządczych personelu (szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, zarządzania sklepem)
  • projektowanie nowych usług i procesów z naciskiem na mapowanie podróży klienta,
  • tworzenie standardów obsługi klienta, sprzedaży i customer experience,
  • moderowanie grup mastermind,
  • wsparcie merytoryczne,
  • analizę osiągniętych wyników.

Od ponad 8 lat prowadzę jeden z pierwszych blogów poświęconych branży retail. Napisałam kilkadziesiąt eksperckich artykułów dla takich pism jak: Marketer+, Nowa Sprzedaż, Galerie Handlowe.

Jestem freelancerką, która swoją pierwszą pracę podjęła w wieku 16 lat jako… promotorka proszku Omo. 😉

Dominika MaciejakDoświadczenie zawodowe

Swoją pierwszą pracę podjęłam jako promotorka i hostessa. Potem bywałam tłumaczem na Międzynarodowych Targach Poznańskich pracując dla firm z różnych zakątków świata.

Jako pilot wycieczek, przebyłam tysiące kilometrów zagranicznych z najbardziej wymagającymi klientami.

Pracowałam jako Opiekun Biura Obsługi Klienta w firmie z branży IT oraz Specjalista ds. Sprzedaży w firmie deweloperskiej. W 2010 roku zaczęłam swoją przygodę z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi, związując się z Centrum Handlowo-Usługowym Galeria Malta w Poznaniu. 

Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza na kierunkach filologia, specjalność: językoznawstwo i informacja naukowa, geografia, specjalność geoinformacja oraz podyplomowo Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Dodatkowo, jestem absolwentką Zarządzania w Firmie na Wyższej Szkole Bankowej. Ostatnio fascynuje mnie tematyka service design, dla której ukończyłam Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.

Te doświadczenie i kompetencje sprawiły, że Skillpoint z bloga „po godzinach” stał się pełnoprawną marką i firmą.