Poznajmy się
Kim jestem?
Jestem pasjonatką handlu detalicznego, trenerką, blogerką, autorką tekstów. Pomagam zwiększyć sprzedaż w sklepach stacjonarnych i internetowych oraz tych działających w modelu omnichannel.
Moje praktyczne i kompleksowe działania pomogą Ci zaplanować, zbudować i wdrożyć doskonałą obsługę klienta, dzięki czemu Twoja firma będzie codziennie pozyskiwać lojalnych klientów i wzmacniać swoją pozycję na rynku.
Według Instytutu Gallupa kryją się we mnie talenty:
Stratega. Pomagam łączyć kropki. Widzę niewidzialne dla innych połączenia. Tworzę alternatywne ścieżki postępowania. W zetknięciu z każdą sytuacją biznesową szybko rozpoznaję wzorce i problemy.
Komunikatywności. Łatwo zbieram myśli. Pracuję słowami. Jestem gadułą. 😉
Maksymalisty. Skupiam się na mocnych stronach, wspierając Twój rozwój osobisty. Stale udoskonalam otoczenie.
Aktywatora. Realizuję pomysły. Zmieniam myśli w konkretne działania. Często podpalam się do nowych idei. 😉
Uczenia się. Uwielbiam uczyć się ze sprawdzonych źródeł i przekazywać wiedzę detalistom w ramach bloga oraz prowadzonych projektów rozwojowych. Nałogowo czytam literaturę biznesową i szkolę się.
Kocham moją pracę, bo nieustannie pomaga rozwijać się innym.
Kwintesencją mojego podejścia do biznesu jest cytat Alberta Einsteina:
“Kreatywność to inteligencja, która dobrze się bawi.”
Co robię?
Pomogę Ci zwiększyć sprzedaż w sklepie stacjonarnym, internetowym i omnichannel.
Zachęcę Cię do zmiany myślenia o handlu i wykorzystania pełni potencjału sprzedażowego drzemiącego w Twojej marce. Realizuję to m.in. poprzez:
- analizę stanu bieżącego – audyty poziomu obsługi klienta, customer experience,
- budowanie strategii sprzedaży,
- rozwój kompetencji sprzedażowych i zarządczych personelu (szkolenia z obsługi klienta, sprzedaży i marketingu, zarządzania sklepem)
- projektowanie nowych usług i procesów z naciskiem na mapowanie podróży klienta,
- tworzenie standardów obsługi klienta, sprzedaży i customer experience,
- moderowanie grup mastermind,
- wsparcie merytoryczne,
- analizę osiągniętych wyników.
Od ponad 8 lat prowadzę jeden z pierwszych blogów poświęconych branży retail. Napisałam kilkadziesiąt eksperckich artykułów dla takich pism jak: Marketer+, Nowa Sprzedaż, Galerie Handlowe.
Jestem freelancerką, która swoją pierwszą pracę podjęła w wieku 16 lat jako… promotorka proszku Omo. 😉
Doświadczenie zawodowe
Swoją pierwszą pracę podjęłam jako promotorka i hostessa. Potem bywałam tłumaczem na Międzynarodowych Targach Poznańskich pracując dla firm z różnych zakątków świata.
Jako pilot wycieczek, przebyłam tysiące kilometrów zagranicznych z najbardziej wymagającymi klientami.
Pracowałam jako Opiekun Biura Obsługi Klienta w firmie z branży IT oraz Specjalista ds. Sprzedaży w firmie deweloperskiej. W 2010 roku zaczęłam swoją przygodę z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi, związując się z Centrum Handlowo-Usługowym Galeria Malta w Poznaniu.
Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza na kierunkach filologia, specjalność: językoznawstwo i informacja naukowa, geografia, specjalność geoinformacja oraz podyplomowo Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Dodatkowo, jestem absolwentką Zarządzania w Firmie na Wyższej Szkole Bankowej. Ostatnio fascynuje mnie tematyka service design, dla której ukończyłam Projektowanie Usług na Uniwersytecie SWPS.
Te doświadczenie i kompetencje sprawiły, że Skillpoint z bloga „po godzinach” stał się pełnoprawną marką i firmą.