Co zyskasz współpracując ze mną?

Wiem, że dążysz do:

  • Zwiększenia efektywności sprzedażowej. Chcesz konkretnych rezultatów – wyższych obrotów, większego koszyka zakupowego i lepszej konwersji.
  • Poprawy doświadczeń Twoich klientów. Zależy Ci, by wyróżnić się na rynku obsługą, która buduje lojalność i sprawia, że klienci wracają oraz polecają Twój biznes innym.
  • Rozwiązania konkretnych problemów operacyjnych, które dostrzegasz w swoim biznesie – od reklamacji, przez nieskuteczne procesy, po konflikty w zespole.
  • Rozwoju kompetencji Twojego zespołu. Potrzebujesz zmotywowanych pracowników, którzy potrafią nawiązać relację z klientem, skutecznie doradzić i sfinalizować sprzedaż.
  • Wypracowania spójnych standardów obsługi, które zapewnią przewidywalną jakość bez względu na to, który pracownik obsługuje klienta.
  • Adaptacji do zmieniających się trendów i oczekiwań nowych pokoleń klientów. Wiesz, że to, co działało wczoraj, może być nieskuteczne już jutro.
  • Zwiększenia konwersji w Twoich punktach sprzedaży – chcesz, by każdy klient, który wchodzi do Twojego sklepu lub na stronę internetową, miał jak największą szansę stać się zadowolonym klientem, który dokona zakupu.
  • Budowania kultury organizacyjnej, w której cały zespół rozumie znaczenie klienta dla biznesu i naturalnie dąży do zaspokojenia jego potrzeb.
  • Skutecznego zarządzania zmianą w Twojej organizacji, bo wiesz, że bez dostosowania się do nowej rzeczywistości rynkowej, nie utrzymasz swojej pozycji.
  • Wiem, że ostatecznie wszystkie te dążenia mają jeden wspólny cel – zwiększenie rentowności Twojego biznesu poprzez lepsze zrozumienie i obsługę Twoich klientów.

Dobrze trafiłeś! W końcu możesz uczyć się sprzedaży i obsługi klienta łatwiej, szybciej, z energią, w kompletny sposób! Teraz bez żadnych ograniczeń zaprojektujesz sposób kształcenia na własnych warunkach.

Z przyjemnością pomogę Ci ten proces zaplanować. Stacjonarnie lub jako szkolenie online.

 

Kto za tym stoi?

Pasjonatka handlu detalicznego. trenerka prowadząca warsztaty i e-szkolenia, blogerka, autorka tekstów branżowych. Pomagam zwiększyć sprzedaż sklepów stacjonarnych i internetowych  oraz tych działających w modelu omnichannel. Po więcej szczegółów na mój temat zapraszam Cię do zakładki O mnie.

Dominika MaciejakCo otrzymujesz?

Kompleksowe lekarstwo na bolączki związane z obsługą klienta, sprzedażą, customer experience oraz rozwojem personelu w Twoim sklepie.

Co zyskujesz?

  • Standaryzację procesu obsługi klienta sklepu online lub sklepu stacjonarnego, która integruje procesy wewnętrzne w firmie i wpływa na satysfakcję klientów.
  • Konkretne efekty – zwiększenie kompetencji zespołów obsługi klienta, wpływające na wzrost sprzedaży.
  • Elastyczny i efektywny kosztowo proces kształcenia, dostosowujący się do zmiennych uwarunkowań Twojego biznesu.
  • Dostęp do wiedzy w formie szkolenia stacjonarnego i jako e-szkolenie.
  • Możliwość dofinansowania usług ze środków UE (aż do 80%!)

Jak?

Zachęcam Cię do pracy nad rozwojem sprzedaży, obsługi klienta, customer experience i kompetencji managerskich pracowników Twojej firmy z wykorzystaniem:

Gdzie?

W siedzibie Twojej firmy, w punkcie sprzedaży oraz jako e-szkolenie. Bez ograniczeń! To zależy od Ciebie!

Wybrani Klienci

Asseco Data Systems S.A.   |   Bluemedia S.A.   |    Colian   |   Collegium da Vinci   |   Concordia Design   |   Danhen   |   Daymaker   |   Dogmat Systemy S.A.   |    Factory Outlet   |    Fitness24   |   Fonny Funny   |   iScratch   |   IKEA   |   Galeria Malta   |   Galeria Słoneczna   |   Greenhat Innovation   |   Księgarnie Świat Książki   |   O bag   |   Riff Piano Salon   |   Polska Rada Centrów Handlowych   |   Pretty One   |   Securitas   |  Sivantos   |   Solar   |   Tarenko    |   Świat GSM   |   Urząd Miasta Poznania

Porozmawiajmy! 🙂

Do wspólnego projektu może poprowadzić 1 rozmowa.

Tel. 600 056 424