Co zyskasz?

Chcesz:

Rozwijać obsługę klienta, sprzedaż i customer experience?   |   Skutecznie motywować?   |   Poznawać trendy?   |   Gromadzić społeczność ekspertów sprzedaży i obsługi klienta?   |   Tworzyć bank najlepszych praktyk?   |   Przekraczać oczekiwania klienta?   |   Tworzyć wartość?   |   Oszczędzać czas i pieniądze?   |   Elastycznie podchodzić do zmiennej rzeczywistości?   |   Znaleźć najlepsze e szkolenie?

 

Dobrze trafiłeś! W końcu możesz uczyć się sprzedaży i obsługi klienta łatwiej, szybciej, z energią, w kompletny sposób! Teraz bez żadnych ograniczeń zaprojektujesz sposób kształcenia na własnych warunkach.

Z przyjemnością pomogę Ci ten proces zaplanować. Stacjonarnie lub jako e szkolenie.

 

Kto za tym stoi?

Pasjonatka handlu detalicznego. trenerka prowadząca warsztaty i e-szkolenia, blogerka, autorka tekstów branżowych. Pomagam zwiększyć sprzedaż sklepów stacjonarnych i internetowych  oraz tych działających w modelu omnichannel. Po więcej szczegółów na mój temat zapraszam Cię do zakładki O mnie.

Co otrzymujesz?

Kompleksowe lekarstwo na bolączki związane z obsługą klienta, sprzedażą, customer experience oraz rozwojem personelu w Twoim sklepie.

Co zyskujesz?

  • Standaryzację procesu obsługi klienta sklepu online lub sklepu stacjonarnego, która integruje procesy wewnętrzne w firmie i wpływa na satysfakcję klientów.
  • Konkretne efekty – zwiększenie kompetencji zespołów obsługi klienta, wpływające na wzrost sprzedaży.
  • Elastyczny i efektywny kosztowo proces kształcenia, dostosowujący się do zmiennych uwarunkowań Twojego biznesu.
  • Dostęp do wiedzy w formie szkolenia stacjonarnego i jako e-szkolenie.
  • Możliwość dofinansowania usług ze środków UE (aż do 80%!)

Jak?

Zachęcam Cię do pracy nad rozwojem sprzedaży, obsługi klienta, customer experience i kompetencji managerskich pracowników Twojej firmy z wykorzystaniem:

Gdzie?

W siedzibie Twojej firmy, w punkcie sprzedaży oraz jako e-szkolenie. Bez ograniczeń! To zależy od Ciebie!

Kto m.in. korzystał z usług Skillpoint?

Asseco Data Systems S.A.   |   Bluemedia S.A.   |    Colian   |   Collegium da Vinci   |   Concordia Design   |   Danhen   |   Daymaker   |   Dogmat Systemy S.A.   |    Factory Outlet   |    Fitness24   |   Fonny Funny   |   iScratch   |   IKEA   |   Galeria Malta   |   Galeria Słoneczna   |   Greenhat Innovation   |   Księgarnie Świat Książki   |   O bag   |   Riff Piano Salon   |   Polska Rada Centrów Handlowych   |   Pretty One   |   Securitas   |  Sivantos   |   Solar   |   Świat GSM   |   Urząd Miasta Poznania

Wybrane opinie Klientów Skillpoint

„Uczestnikami tego szkolenia były osoby z dużym doświadczeniem i stażem w kontaktach z klientami, a jednak każda osoba znalazła aspekty, które mogła wykorzystać w swojej pracy.”

„Ujęcie zagadnień było dostosowane do zapotrzebowania całego zespołu.”

„Pani Dominika wykazała się profesjonalizmem, wiedzą merytoryczną i doskonałymi umiejętnościami trenerskimi.”

„Szkolenia odbywały się w miłej atmosferze z wykorzystaniem technik aktywizujących grupy. Pani Dominika elastycznie reagowała na potrzeby grup, dbając o osiągnięcie najlepszych wyników”.

„Pani Dominika realizuje usługi w sposób rzetelny i profesjonalny i na tej podstawie rekomenduję jej usługi”.  

„Dobra forma, było merytorycznie i fajnie poprowadzone. : ) (…) Stworzyła Pani komfortowe warunki do współpracy (…). Nie wiem jak wyglądają inne szkolenia prowadzone on-line, ale jeśli choć część wygląda podobnie jak to nasze, to muszę wyrazić podziw dla Pani.”