Co zyskasz współpracując ze mną?
Wiem, że dążysz do:
- Zwiększenia efektywności sprzedażowej. Chcesz konkretnych rezultatów – wyższych obrotów, większego koszyka zakupowego i lepszej konwersji.
- Poprawy doświadczeń Twoich klientów. Zależy Ci, by wyróżnić się na rynku obsługą, która buduje lojalność i sprawia, że klienci wracają oraz polecają Twój biznes innym.
- Rozwiązania konkretnych problemów operacyjnych, które dostrzegasz w swoim biznesie – od reklamacji, przez nieskuteczne procesy, po konflikty w zespole.
- Rozwoju kompetencji Twojego zespołu. Potrzebujesz zmotywowanych pracowników, którzy potrafią nawiązać relację z klientem, skutecznie doradzić i sfinalizować sprzedaż.
- Wypracowania spójnych standardów obsługi, które zapewnią przewidywalną jakość bez względu na to, który pracownik obsługuje klienta.
- Adaptacji do zmieniających się trendów i oczekiwań nowych pokoleń klientów. Wiesz, że to, co działało wczoraj, może być nieskuteczne już jutro.
- Zwiększenia konwersji w Twoich punktach sprzedaży – chcesz, by każdy klient, który wchodzi do Twojego sklepu lub na stronę internetową, miał jak największą szansę stać się zadowolonym klientem, który dokona zakupu.
- Budowania kultury organizacyjnej, w której cały zespół rozumie znaczenie klienta dla biznesu i naturalnie dąży do zaspokojenia jego potrzeb.
- Skutecznego zarządzania zmianą w Twojej organizacji, bo wiesz, że bez dostosowania się do nowej rzeczywistości rynkowej, nie utrzymasz swojej pozycji.
- Wiem, że ostatecznie wszystkie te dążenia mają jeden wspólny cel – zwiększenie rentowności Twojego biznesu poprzez lepsze zrozumienie i obsługę Twoich klientów.
Dobrze trafiłeś! W końcu możesz uczyć się sprzedaży i obsługi klienta łatwiej, szybciej, z energią, w kompletny sposób! Teraz bez żadnych ograniczeń zaprojektujesz sposób kształcenia na własnych warunkach.
Z przyjemnością pomogę Ci ten proces zaplanować. Stacjonarnie lub jako szkolenie online.
Kto za tym stoi?
Pasjonatka handlu detalicznego. trenerka prowadząca warsztaty i e-szkolenia, blogerka, autorka tekstów branżowych. Pomagam zwiększyć sprzedaż sklepów stacjonarnych i internetowych oraz tych działających w modelu omnichannel. Po więcej szczegółów na mój temat zapraszam Cię do zakładki O mnie.
Co otrzymujesz?
Kompleksowe lekarstwo na bolączki związane z obsługą klienta, sprzedażą, customer experience oraz rozwojem personelu w Twoim sklepie.
Co zyskujesz?
- Standaryzację procesu obsługi klienta sklepu online lub sklepu stacjonarnego, która integruje procesy wewnętrzne w firmie i wpływa na satysfakcję klientów.
- Konkretne efekty – zwiększenie kompetencji zespołów obsługi klienta, wpływające na wzrost sprzedaży.
- Elastyczny i efektywny kosztowo proces kształcenia, dostosowujący się do zmiennych uwarunkowań Twojego biznesu.
- Dostęp do wiedzy w formie szkolenia stacjonarnego i jako e-szkolenie.
- Możliwość dofinansowania usług ze środków UE (aż do 80%!)
Jak?
Zachęcam Cię do pracy nad rozwojem sprzedaży, obsługi klienta, customer experience i kompetencji managerskich pracowników Twojej firmy z wykorzystaniem:
- badań poziomu obsługi klienta, customer experience sklepu stacjonarnego i internetowego,
- narzędzi strategii sprzedaży i marketingu,
- szkoleń rozwijających kompetencje sprzedażowe i zarządcze personelu (obsługa klienta online, obsługa klienta w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji i wymagającego klienta, sprzedaż komplementarna, zarządzanie personelem)
- narzędzi service design – projektowania nowych usług i procesów z naciskiem na mapowanie podróży klienta,
- standaryzacji procesu obsługi klienta sklepu online lub sklepu stacjonarnego,
- grup mastermind,
- wsparcia merytorycznego w postaci spersonalizowanych materiałów edukacyjnych – e-kursów, skryptów, ksiąg dobrych praktyk. Więcej o kursach online private label znajdziesz tutaj.
- analizy KPI.
Gdzie?
W siedzibie Twojej firmy, w punkcie sprzedaży oraz jako e-szkolenie. Bez ograniczeń! To zależy od Ciebie!
Wybrani Klienci
Asseco Data Systems S.A. | Bluemedia S.A. | Colian | Collegium da Vinci | Concordia Design | Danhen | Daymaker | Dogmat Systemy S.A. | Factory Outlet | Fitness24 | Fonny Funny | iScratch | IKEA | Galeria Malta | Galeria Słoneczna | Greenhat Innovation | Księgarnie Świat Książki | O bag | Riff Piano Salon | Polska Rada Centrów Handlowych | Pretty One | Securitas | Sivantos | Solar | Tarenko | Świat GSM | Urząd Miasta Poznania
Porozmawiajmy! 🙂
Do wspólnego projektu może poprowadzić 1 rozmowa.
Tel. 600 056 424