Baza wiedzy
Zapraszam do zapoznania się z archiwum moich publikacji, które ukazały się w prasie branżowej w ostatnich latach. Dodatkowo znajdziesz tu moje książkowe polecajki.
Znajdziesz tu materiały z pogranicza:
- marketingu,
- strategii,
- sprzedaży i obsługi klienta,
- customer experience,
- zarządzania.
Nowa Sprzedaż:
Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?
Formuła prezentu – jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami
Jedenaście kluczy do efektywnej sprzedaży dodatkowej
Czy wiesz czym jest „złoty krąg” w sprzedaży?
Sprzedaż detaliczna? Nie! Omnichannel
Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu
Strategia sprzedaży 360 stopni
Marketer+:
Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym
Galerie handlowe:
Dlaczego sprzedawcy powinni być dobrymi stylistami?
ZooBranża:
Książki do poczytania:
Produktywność i efektywność osobista
- Brzeziński Miłosz “Wy wszyscy moi ja”
- Budzyńska Ola “Jak zostać Panią Swojego Czasu”
- Clear James “Atomowe nawyki”
- Eyal Nir “Nierozpraszalni”
- Fogg B.J. “Mikronawyki. Niewielkie zmiany, które wiele zmieniają”
- Gibas Jarosław “Schudnij z Kaizen”
- Keller Gary, Papasan Jay “Jedna rzecz”
- Maurer Robert “Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie”
- McKeown Greg “Esencjalista”
- Miler Tomasz “KAIZEN. Jak osiągać wielkie cele małymi krokami”
- Newport Cal “Cyfrowy minimalizm”
- Newport Cal “Praca głęboka”
Komunikacja i obsługa klienta
- Bosworth Michael, Zoldan Ben – „Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią”
- Brzeziński Miłosz – „Biznes, czyli sztuka budowania relacji”
- Brzeziński Miłosz – „Głaskologia”
- Cialdini Robert – „Wywieranie wpływu na ludzi”
- Dhawan Erica – „Cyfrowa mowa ciała”
- Duhigg Charles – „Siła komunikacji”
- Gitomer Jeffrey – „Biblia handlowca”
- Gut J. Haman W. „Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta”
- Heath Chip i Dan „Przyczepne historie”
- Voss Chris, Raz Tahl – „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie. Nigdy nie idź na kompromis”
- Zych Robert – „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespole obsługi.”