Baza wiedzy

Dominika MaciejakZapraszam do zapoznania się z archiwum moich publikacji, które ukazały się w prasie branżowej w ostatnich latach.

Znajdziesz tu artykuły z pogranicza:

marketingu,

strategii,

sprzedaży i obsługi klienta,

customer experience,

zarządzania.

Nowa Sprzedaż

Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?

Formuła prezentu – jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami

Jedenaście kluczy do efektywnej sprzedaży dodatkowej

Czy wiesz czym jest „złoty krąg” w sprzedaży?

Sprzedaż detaliczna? Nie! Omnichannel

Jej wysokość empatia

Historia, która sprzedaje

Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu

Strategia sprzedaży 360 stopni

 

Marketer+

Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym

 

Galerie handlowe

Centra doświadczeń

Dlaczego sprzedawcy powinni być dobrymi stylistami?

 

ZooBranża

 

 


.