Baza wiedzy
Zapraszam do zapoznania się z archiwum moich publikacji, które ukazały się w prasie branżowej w ostatnich latach.
Znajdziesz tu artykuły z pogranicza:
marketingu,
strategii,
sprzedaży i obsługi klienta,
customer experience,
zarządzania.
Nowa Sprzedaż
Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?
Formuła prezentu – jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami
Jedenaście kluczy do efektywnej sprzedaży dodatkowej
Czy wiesz czym jest „złoty krąg” w sprzedaży?
Sprzedaż detaliczna? Nie! Omnichannel
Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu
Strategia sprzedaży 360 stopni
Marketer+
Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym
Galerie handlowe
Dlaczego sprzedawcy powinni być dobrymi stylistami?
ZooBranża