Baza wiedzy

Dominika MaciejakZapraszam do zapoznania się z archiwum moich publikacji, które ukazały się w prasie branżowej w ostatnich latach. Dodatkowo znajdziesz tu moje książkowe polecajki.

Znajdziesz tu materiały z pogranicza:

  • marketingu,
  • strategii,
  • sprzedaży i obsługi klienta,
  • customer experience,
  • zarządzania.

Nowa Sprzedaż:

Jak kształtować standardy obsługi klienta z wykorzystaniem badań mystery shopper?

Formuła prezentu – jak w 8 krokach radzić sobie z reklamacjami

Jedenaście kluczy do efektywnej sprzedaży dodatkowej

Czy wiesz czym jest „złoty krąg” w sprzedaży?

Sprzedaż detaliczna? Nie! Omnichannel

Jej wysokość empatia

Historia, która sprzedaje

Mapa doświadczeń klienta jako narzędzie wspierające omnichannel w detalu

Strategia sprzedaży 360 stopni

 

Marketer+:

Aspekty praktyczne projektowania doświadczenia zakupowego w sklepie stacjonarnym

 

Galerie handlowe:

Centra doświadczeń

Dlaczego sprzedawcy powinni być dobrymi stylistami?

 

ZooBranża:

Książki do poczytania:

Produktywność i efektywność osobista

  1. Brzeziński Miłosz “Wy wszyscy moi ja”
  2. Budzyńska Ola “Jak zostać Panią Swojego Czasu”
  3. Clear James “Atomowe nawyki”
  4. Eyal Nir “Nierozpraszalni”
  5. Fogg B.J. “Mikronawyki. Niewielkie zmiany, które wiele zmieniają”
  6. Gibas Jarosław “Schudnij z Kaizen”
  7. Keller Gary, Papasan Jay “Jedna rzecz”
  8. Maurer Robert “Filozofia Kaizen. Jak mały krok może zmienić Twoje życie”
  9. McKeown Greg “Esencjalista”
  10. Miler Tomasz “KAIZEN. Jak osiągać wielkie cele małymi krokami”
  11. Newport Cal “Cyfrowy minimalizm”
  12. Newport Cal “Praca głęboka”

Komunikacja i obsługa klienta

  1. Bosworth Michael, Zoldan Ben – „Mistrzowie sprzedaży – jak oni to robią”
  2. Brzeziński Miłosz – „Biznes, czyli sztuka budowania relacji”
  3. Brzeziński Miłosz – „Głaskologia”
  4. Cialdini Robert – „Wywieranie wpływu na ludzi”
  5. Dhawan Erica – „Cyfrowa mowa ciała”
  6. Duhigg Charles – „Siła komunikacji”
  7. Gitomer Jeffrey – „Biblia handlowca”
  8. Gut J. Haman W. „Handlowanie to gra. Od namawiania i żebrania do zaspokojenia potrzeb klienta”
  9. Heath Chip i Dan „Przyczepne historie”
  10. Voss Chris, Raz Tahl – „Negocjuj jakby od tego zależało twoje życie. Nigdy nie idź na kompromis”
  11. Zych Robert – „Klient w centrum uwagi. Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespole obsługi.”