Treningi on-the-job
Opis szkolenia:
- Trening on-the-job pomaga rozwinąć kompetencje z zakresu komunikacji z klientem, sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania zespołem.
- Odpowiada na potrzebę zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych.
- Poprawia efektywność i wydajność pracy.
- Gwarantuje indywidualne podejście.
- Pomaga pokonać trudności, sprostać wyzwaniom, przemodelować przekonania i zyskać pewność siebie w rozmowie z najbardziej wymagającymi klientami.
- Ułatwia pozbycie się starych schematów myślowych, które nie przynoszą korzyści sprzedażowych.
Dla kogo jest to szkolenie?
- Przedsiębiorców / właścicieli sklepów stacjonarnych i punktów usługowych.
- Franczyzobiorców.
- Kierowników sklepów i punktów usługowych.
- Osób planowanych do objęcia funkcji kierownika.
- Pracowników obsługi klienta.
Korzyści płynące ze szkolenia:
Dzięki szkoleniu:
- Wspólnie zdiagnozujemy Twoje potrzeby rozwojowe.
- Określimy Twój potencjał, mocne strony i zasoby.
- Odkryjesz przekonania i nawyki, które sabotują sprzedaż.
- Wspólnie zdefiniujemy wyzwania i trudności oraz obszary do dalszej pracy.
- Zyskasz nową, świeżą perspektywę.
- W bezpiecznych i komfortowych warunkach przećwiczysz najtrudniejsze sytuacje.
Program szkolenia:
6-8 spotkań, trwających 1,5-3 h.
- Badanie kompetencji oraz potrzeb rozwojowych uczestnika poprzez obserwację uczestniczącą. Trenerka obserwuje codzienne działania i wykonywanie obowiązków podczas dnia pracy.
- Przygotowanie i omówienie (z uczestnikiem i/lub przełożonym) planu rozwoju dla uczestnika. Plan oparty jest o zasoby oraz trudności w efektywnym realizowaniu wyznaczonych celów, a także mocne strony i obszary do rozwoju oraz zestawienie ich z profilem kompetencyjnym na danym stanowisku.
- Treningi indywidualne na stanowisku pracy (on-the-job training) – cykliczne spotkania rozwojowe w trakcie wypełniania obowiązków przez uczestnika.
- Podsumowanie współpracy z określeniem osiągniętych kompetencji oraz wyznaczeniem kierunku dalszej pracy nad rozwojem uczestnika.