Treningi on-the-job

Opis szkolenia:

  • Trening on-the-job pomaga rozwinąć kompetencje z zakresu komunikacji z klientem, sprzedaży i obsługi klienta oraz zarządzania zespołem.
  • Odpowiada na potrzebę zwiększenia skuteczności działań sprzedażowych.
  • Poprawia efektywność i wydajność pracy.
  • Gwarantuje indywidualne podejście.
  • Pomaga pokonać trudności, sprostać wyzwaniom, przemodelować przekonania i zyskać pewność siebie w rozmowie z najbardziej wymagającymi klientami.
  • Ułatwia pozbycie się starych schematów myślowych, które nie przynoszą korzyści sprzedażowych.

Dla kogo jest to szkolenie?

  • Przedsiębiorców / właścicieli sklepów stacjonarnych i punktów usługowych.
  • Franczyzobiorców.
  • Kierowników sklepów i punktów usługowych.
  • Osób planowanych do objęcia funkcji kierownika.
  • Pracowników obsługi klienta.

Korzyści płynące ze szkolenia:

Dzięki szkoleniu:

  • Wspólnie zdiagnozujemy Twoje potrzeby rozwojowe.
  • Określimy Twój potencjał, mocne strony i zasoby.
  • Odkryjesz przekonania i nawyki, które sabotują sprzedaż.
  • Wspólnie zdefiniujemy wyzwania i trudności oraz obszary do dalszej pracy.
  • Zyskasz nową, świeżą perspektywę.
  • W bezpiecznych i komfortowych warunkach przećwiczysz najtrudniejsze sytuacje.

Program szkolenia:

6-8 spotkań, trwających 1,5-3 h.

  1. Badanie kompetencji oraz potrzeb rozwojowych uczestnika poprzez obserwację uczestniczącą. Trenerka obserwuje codzienne działania i wykonywanie obowiązków podczas dnia pracy.
  2. Przygotowanie i omówienie (z uczestnikiem i/lub przełożonym) planu rozwoju dla uczestnika. Plan oparty jest o zasoby oraz trudności w efektywnym realizowaniu wyznaczonych celów, a także mocne strony i obszary do rozwoju oraz zestawienie ich z profilem kompetencyjnym na danym stanowisku.
  3. Treningi indywidualne na stanowisku pracy (on-the-job training) – cykliczne spotkania rozwojowe w trakcie wypełniania obowiązków przez uczestnika.
  4. Podsumowanie współpracy z określeniem osiągniętych kompetencji oraz wyznaczeniem kierunku dalszej pracy nad rozwojem uczestnika.

Zainteresowany treningiem on-the-job? Zgłoś się po wycenę szkolenia!